Perchè u paclitaxel ligatu à l'albumina ùn deve esse pretrattatu?

Attualmente, ci sò trè tippi di preparati di paclitaxel in u mercatu in Cina, cumprese l'iniezione di paclitaxel, paclitaxel liposomiale è paclitaxel ligatu à l'albumina. Tanti l'iniezione di paclitaxel è u paclitaxel liposomiali per iniezione anu da esse trattatu cù droghe di pretrattamentu allergii, ma perchè l'albumina- paclitaxel legatu ùn hè micca bisognu di trattà?

Perchè u paclitaxel ligatu à l'albumina ùn deve esse pretrattatu?

Perchè u paclitaxel ligatu à l'albumina ùn hè micca bisognu di pretrattamentu? Avà capisce u mecanismu di l'allergii di trè preparati di paclitaxel.

1.Paclitaxel injection

Per aumentà a solubilità in acqua di paclitaxel, u solvente per l'iniezione di paclitaxel hè cumpostu di oliu di ricino di poliossietilene è etanolu. L'oliu di ricinu di poliossietilene, cum'è allergenu, hà alcuni copolimeri di blocchi non ionici in a so struttura moleculare, chì ponu stimulà u corpu à liberà istamina. Prima di l'usu clinicu, i glucocorticoidi è l'antihistaminici devenu esse usatu per pretrattamentu.

2.Liposomal paclitaxel

Liposomal paclitaxel sò principarmenti liposomi bimoleculari di fosfolipidi cù un diametru di 400 nm furmati da lecitina è colesterolu in una certa proporzione. Ùn cuntenenu micca oliu di ricinu di poliossietilene è etanolu assolutu chì pò causà allergii.

Tuttavia, altri studii anu dimustratu chì u paclitaxel stessu pò ancu causà ipersensibilità, chì hè in relazione cù l'attivazione di i meccanismi immunitarii mediati da basofili, IgE è IgG. bisognu di pretrattamentu allergii prima di l'usu.

3.Paclitaxel ligatu à l'album

U paclitaxel ligatu à l'albumina, cù l'albumina umana cum'è u trasportatore, hà i vantaghji di una descomposizione più faciule in vivo, più accumulazione di droga in i tumori, un forte targeting è una più alta efficacità di a chimioterapia.

In i studii di Fase I, II o III nantu à paclitaxel ligatu à l'albumina, ancu s'ellu ùn hè statu fattu un pretrattamentu, ùn hè stata trovata una reazione di ipersensibilità severa. A ragiuni pò esse chì ùn ci hè micca oliu di ricinu di poliossietilene è u cuntenutu di taxol liberu in sangue hè bassu. Per quessa, u pretrattamentu prima di l'amministrazione di paclitaxel ligatu à l'albumina ùn hè micca cunsigliatu per u mumentu.

Nota: L'efficacità potenziale è l'applicazioni introdutte in questu articulu sò tutte da a literatura publicata.

Yunnan Hande Biotechnology Co., Ltd hè stata specializata in a produzzione diAPI paclitaxelper più di 20 anni, è hè unu di i pruduttori indipindenti di u mondu di paclitaxel API, una droga anti-cancro derivata da a pianta, appruvata da a FDA di i Stati Uniti, EDQM europeu, TGA australianu, CFDA cinese, India, Giappone è altre agenzie regulatori naziunali. .Hande pò furnisce micca solu di alta qualitàmaterie prime paclitaxel,ma ancu servizii di aghjurnamentu tecnicu in relazione à a formulazione di paclitaxel.


Tempu di Postu: Dec-21-2022