Perchè ci sò più è più Supplementi di Ecdysterone (Cyanotis Arachnoidea Extract)?

L'ecdysterone hè un compostu naturali chì si trova in e piante è insetti, cum'è spinach, rhaponticum carthamoides, cyanotis arachnoidea. Hè diventatu recentemente populari cum'è supplementu per sustene livelli ottimali di l'hormone maschile è a ricuperazione di furmazione post-resistenza.Ecdysteronehè un supplementu abbastanza novu ma a ricerca chì hè stata publicata finu à avà mostra benefici eccezziunali.

Perchè ci sò più è più Supplementi di Ecdysterone (Cyanotis Arachnoidea Extract)?

Cumu l'annunziate in l'appellu, l'ecdysterone pò esse estratto da una varietà di piante, allora perchè sò più è più ecdysterone estratti da a cyanotis arachnoidea utilizata in u mercatu per fabricà supplementi?

Ci sò trè tippi di supplementi di ecdysterone nantu à u mercatu chì cuntenenu a maiò parte di l'estratti di cyanotis arachnoidea, cumprese 50% ecdysterone, 90% ecdysterone è 95% ecdysterone. In cuntrastu, 90% è 95% di i supplementi di ecdysterone di l'estratto di cyanotis arachnoidea. sò più populari in u mercatu.

HandeEcdysteroneVantaghji di l'estrattu di cyanotis arachnoidea:

1.Plant Source: U cyanotis arachnoidea pruduciutu da Hande vene da Yunnan, chì hà vantaghji regiunale, identificazione di spezie per assicurà a qualità di u produttu da a fonte.

2. U flussu di u prucessu: Da a selezzione di fonti vegetali à l'estrazione preliminare di 50% ecdysterone, Hande hà raffinatu gradualmente l'ecdysterone à 90%, 95%, 98%, etc. Ogni passu di u prucessu hè strettamente cuntrullatu da tecnulugia è squadra prufessiunale. .

3.Content: Hande furnisce 50-98% ecdysterone, chì pò esse persunalizatu secondu i bisogni di u cliente.

4.Customized testi articuli-matching i sfarenti esigenze tecnicu di i clienti

Yunnan Hande vari cuntenuti diEcdysterone,dispunibule da magazzini, vendita diretta di fabbrica, benvenutu à dumandà, 18187887160 (WhatsApp listessu numeru).


Tempu di Postu: 29-Sep-2022