Chì tippu di droga hè usatu per trattà u cabazitaxel?

Cabazitaxel hè una droga usata per trattà u cancer, chì appartene à una classe di droghe chjamate "analogi paclitaxel". Queste droghe ponu inibisce a crescita è a divisione di e cellule tumorali, rallentendu o impediscenu a progressione di u cancer.

Chì tippu di droga hè usatu per trattà u cabazitaxel?

Cabazitaxel hè statu scupertu per a prima volta da i scientisti in l'Istitutu Naziunale di Cancer in i Stati Uniti. Dopu anni di ricerca è sviluppu, cabazitaxel hè diventatu una droga anticancro largamente usata in a pratica clinica. Pò esse usatu per trattà parechji tipi di cancru, cumpresu u cancru di mama. cancru di l'ovaru, cancru di pulmone non-small cell, cancru di prostata, cancru di stomacu, cancru di colon, etc.

U principiu terapeuticu dicabazitaxelhè di inibisce a crescita è a proliferazione di e cellule tumorali interferendu cù u so processu di Mitosis. In particulare, cabazitaxel pò cumminà cù Tubulin per impediscenu a polimerizazione è a depolimerizazione di Tubulin, affettendu cusì u prucessu di mitosi di e cellule tumorali, risultatu in cellule chì ùn sò micca capaci di dividisce. è proliferanu nurmale, è eventualmente purtendu à a morte di e cellule tumorali.

Cabazitaxelhè una droga anticanceru impurtante chì furnisce speranza è opportunità per parechji pazienti per trattà u cancer. Cù u prugressu cuntinuu di a scienza è a tecnulugia, hè cridutu chì l'efficacità è a sicurità di cabazitaxel seranu più migliurate.

Lettura estesa: Hande Biotech si concentra nantu à a produzzione di paclitaxel dapoi parechji anni, è hè una impresa indipendente di produzzione di materie prime paclitaxel per l'estratti vegetali di droghe antitumorali appruvati da l'agenzii regulatori naziunali cum'è l'FDA di i Stati Uniti, l'EDQM europeu, u TGA australianu, a Cina. CFDA, India, Giappone, etc.Yunnan Hande furnisce alta qualitàCabazitaxelmaterie prime, dispunibuli in stock.Se ne avete bisognu, per piacè cuntattateci in ogni mumentu.


Tempu di posta: 08-06-2023