Chì ghjè u rolu di troxerutin in i cosmichi?

Troxerutin hè un estratto vegetale comunmente utilizatu com'è un agentu antioxidante è sbiancante in i cosmichi. Chì ghjè u rolu di a troxerutina in i cosmichi ?Troxerutinhà parechji effetti in i cusmetichi, cumpresi antioxidanti, sbiancanti, prumove a regenerazione è a riparazione di e cellule di a pelle, è alleviate l'inflamazioni di a pelle è l'allergii.

Chì ghjè u rolu di troxerutin in i cosmichi?

U rolu di troxerutin in i cosmichi:

1.Antioxidanti

Troxerutinhà forti proprietà antioxidanti è ponu aiutà à allevà i danni à a pelle causati da i raghji ultravioletti è i contaminanti. Queste sustanzi dannusu pò causà invechjamentu di a pelle, decolorazione, perdita di elasticità è lustro. radicali, facendu cusì a pelle più sana è più ghjovana.

Agente 2.Whitening

A troxerutina hè ancu largamente usata cum'è agenti sbiancante. Puderà inibisce l'attività di a tirosinasi, riducendu cusì a produzzione di melanina. A melanina hè una di e cause principali di l'oscurità di a pelle. risultatu in una pelle più luminosa è uniforme.

3.Promote a regenerazione di e cellule di a pelle è a riparazione

Troxerutinpò prumove a rigenerazione è a riparazione di e cellule di a pelle. Puderà stimulà a produzzione di collagene, chì hè un cumpunente impurtante di l'elasticità di a pelle è di u lustre. Utilizendu cusmetichi chì cuntenenu troxerutin, pò aiutà à restaurà u statu sanu di a pelle, facendu più ghjovanu. è più energicu.

4.Relieve a inflamazioni di a pelle è allergii

A troxerutin hà ancu effetti sedative è antiinflamatorii. Puderà alleviate l'inflamazioni di a pelle è l'allergii. Se a vostra pelle hè propensa à rossi, pruriti, o eczema, l'usu di cusmetichi chì cuntenenu troxerutin pò aiutà à allevà questi sintomi di discomfort.

Spiegazione: L'efficacità potenziale è l'applicazioni citate in questu articulu sò tutte da a literatura publicamente dispunibule.


Tempu di post: 02-02-2023