Chì ci hè a Relazione trà Paclitaxel è Paclitaxel per Suspension Injectable (Albumin Bound)?

Chì sò u paclitaxel, u paclitaxel per a sospensjoni injectable è u paclitaxel ligatu à l'albumina? Chì sò l'usi principali? Li descriveremu brevemente in questu articulu.

Chì ci hè a Relazione trà Paclitaxel è Paclitaxel per Suspension Injectable (Albumin Bound)

Paclitaxel:

Un metabolitu secundariu naturali isolatu è purificatu da a cortezza, rami è foglie di u gymnospermous taxus chinensis pò prumove a polimerizazione di i microtubuli è stabilizzà i microtubuli polimerizzati. I celluli esposti à paclitaxel accumuleranu un gran numaru di microtubuli in e cellule. L'accumulazione di sti microtubuli interferiscenu. cù diverse funzioni di e cellule, soprattuttu piantà a divisione cellulare in u stadiu mitoticu, è bluccà a divisione cellulare normale.

Havi un bonu effettu antitumorale è hè adupratu per trattà u cancer di u senu avanzatu, u cancer di u pulmone, u cancer di l'ovaru, u cancer di a testa è di u collu, u cancru di i tessuti molli è u cancru di l'apparatu digestivu.

Paclitaxel (Taxol) hè un API anticanceru (Ingrediente Farmaceuticu Attivu), chì ùn pò micca esse utilizatu direttamente da e persone. Hè bisognu à esse furnitu à cumpagnie downstream o fabbriche farmaceutiche per diventà unu di l'API di droghe finite.

Attualmente, u paclitaxel più utilizatu hè l'injections anticancer è i dispositi medichi (cumpresi stent è palloncini). Cù u rapidu sviluppu di a biotecnologia è a tecnulugia medica, l'usu di paclitaxel hè ancu in constantemente esploratu, è e diverse cundizioni di i pazienti sò ancu. Migliuratu continuamente.Credite chì in un futuru vicinu, serà più sicuru è più favurevule à u trattamentu di i medichi è di i pazienti, è ci saranu sempre più varietà di droghe anticancer chì cuntenenu paclitaxel cù un effettu anticanceru più forte.

Paclitaxel per Suspension Injectable:

Una iniezione chì cuntene paclitaxel API.

Paclitaxel per l'iniezione include ancu l'iniezione di paclitaxel d'oliu di ricino di poliossietilene; Iniezione di paclitaxel di liposomi; Iniezione di paclitaxel legata à l'albumina; Paclitaxel micellare è altre forme di dosa.

Hè largamente utilizatu in u cancer di u senu, u cancru di pulmone, u cancru di l'ovaru è altre malatie, è hè unu di i più efficaci droghe anticancro attualmente.

Paclitaxel ligatu à l'albumina:

L'injezione di paclitaxel ligata à l'albumina hè una preparazione chì combina paclitaxel è albumin.It appartene à paclitaxel per iniezione è hè una di l'injections paclitaxel più largamente usate cù alta sicurezza.

L'albumina paclitaxel, u primu à entre in l'ochji di a ghjente hè ABRAXANE Injection (ABRAXANE For Injectable Suspension, particelle ligate à a proteina paclitaxel per sospensione injectable, albumin-bound) appruvata da FDA in u 2005, chì hè usata per trattà u cancer di mama metastaticu. re-dissoluzione hè di circa 130 nm, è ùn cuntene solventi tossichi. U so effettu di salvezza è l'effettu terapeuticu sò assai più altu ch'è quelli di preparazione simili, è hè assai populari. Hè ancu unu di i mutivi principali per a ricerca è l'imitazione. di grandi imprese farmaceutiche in u futuru.

Hè principarmenti applicabile à u trattamentu di u cancer di mama metastaticu chì falla in a quimioterapia cumminata o u cancer di mama chì recidiva in 6 mesi dopu a quimioterapia adjuvant.

Yunnan Hande Bio-Tech hè impegnata à a ricerca è u sviluppu è a produzzione dipaclitaxel,docetaxel,10-DAB paclitaxel semi-sinteticu, ècabazitaxel, è hà una ricerca dettagliata di dati nantu à diverse impurità cuntenute in paclitaxel. In più, Hande furnisce ancu servizii di trasferimentu di tecnulugia ligati à paclitaxel: injections tradiziunali di paclitaxel; injections paclitaxel ligati à album, ecc., Benvenuti à cuntattateci per dumandà! 18187887160)


Tempu di Postu: Feb-09-2023