Chì ghjè a melatonina? L'effetti biologichi di a melatonina

Cosa hè a melatonina?Melatoninahè una hormona naturali secreta da a glàndula pituitaria, cunnisciuta ancu com'è hormone di u sonnu. Participeghja à u cuntrollu di l'orologio biologicu, prumove u sonnu è riduce u stress, mentre chì ghjucanu ancu un rolu significativu in a resistenza à e malatie è a prevenzione di l'anziane. Introduzione dettagliata à l'effetti biologichi di a melatonina. Fighjemu quì sottu.

Chì ghjè a melatonina? L'effetti biologichi di a melatonina

L'effetti biologichi dimelatonina:

1.Regulazione di i ritmi biologichi: a melatonina hè strettamente ligata à a luce.Durante u ghjornu, i livelli di melatonina in u corpu umanu sò relativamente bassu; A notte, a secrezione di melatonina da a glàndula pituitaria aumenta, facendu chì u corpu si sente sonnolu è aiuta à a ghjente entre. Un statu di sonnu prufondu. In regula l'impattu di a luce umana nantu à u sonnu è a vigilia, a melatonina hè benefica per a stabilità di i ritmi biologichi è pò aiutà à e persone à mantene un bonu statu mentale è a salute fisica.

2. Prutezzione di u sistema nervu: a melatonina pò avè un certu gradu di effettu antioxidante in u corpu, chì aiuta à sguassà i radicali liberi in u corpu. rolu in a resistenza à diverse malatie di u sistema nervu è a prevenzione di a malatia d'Alzheimer.

3. A migliurà a qualità di u sonnu: A quantità di melatonina in u sonnu di e persone hè strettamente ligata à a qualità di u sonnu, cusì a melatonina hè spessu usata per trattà l'insomnia è aghjustà e reazioni di jet lag. , è riducendu u nùmeru di risveglii di notte.

4. Improving immunity:Melatoninahà ancu un certu effettu regulatori immune. A melatonina pò regulà a secrezione è l'attività di e cellule immune in u corpu umanu, prumove a proliferazione di cellule immune è a produzzione d'anticorpi, migliurà cusì a capacità immune di u corpu.

In riassuntu,melatoninaghjoca un rolu significativu in a fisiologia umana è a salute. Ghjoca un rolu insustituibile in u mantenimentu di a salute fisica è una vita megliu regulendu a luce, migliurà u sonnu, prutegge u sistema nervu, è rinfurzendu l'immunità. sucità, suplimentendu a melatonina in modu adattatu pò aiutà à e persone à adattà megliu à a vita.

Spiegazione: L'efficacità potenziale è l'applicazioni citate in questu articulu sò tutte da a literatura publicamente dispunibule.


Tempu di post: May-05-2023