Chì ghjè a melatonina? Cumu a melatonina aiuta à dorme?

Chì ghjè a melatonina? A melatonina hè una hormona secreta da a glandula pineale, chì regula u ritmu di u sonnu di u corpu umanu. A melatonina diminuisce cù l'età, chì pò esse unu di i motivi per a diminuzione di a qualità di u sonnu è l'aumentu di i disordini di u sonnu in l'anziani.melatoninapò migliurà a qualità di u sonnu di l'anziani è di quelli chì spessu affruntà cambiamenti di jet lag o turni di notte di ghjornu.

Chì ghjè a melatonina? Cumu a melatonina aiuta à dorme?

Cumu a melatonina aiuta à dorme? Sicondu una ricerca estensiva in u paese è à l'internaziunale, cum'è hormone,melatoninahà l'effetti di a sedazione, l'ipnosi è a regulazione di u ciculu di svegliu di u sonnu. Hè largamente credutu in a pratica medica chì, à l'età aumenta, a secrezione di melatonina in individui di mezza età è anziani diminuisce gradualmente, chì pò purtà à prublemi di sonnu in certi. individus.Therefore, l'anziani pò piglià melatonina esogena per supplementà a carenza di melatonina in u corpu è ottene l'effettu di migliurà u sonnu.

I requisiti permelatoninavarià da u paese à u paese, è a Cina permette di esse usata cum'è un additivu per l'alimentariu di salute. I prudutti chì cuntenenu solu melatonina anu una sola funzione chì pò esse dichjarata è promossa, chì hè di migliurà u sonnu.

Spiegazione: L'efficacità potenziale è l'applicazioni citate in questu articulu sò tutte da a literatura publicamente dispunibule.


Tempu di post: May-09-2023