Chì ghjè esattamente l'origine di Cepharanthine?Pudemu veramente finisce l'epidemie?

Recentemente, un ingredientu di medicina tradiziunale cinese qianjintengsu hè statu trovu da i scientisti per avè un effettu inhibitore nantu à u novu coronavirus è si precipitò in una ricerca calda. Spergu chì droghe specifiche pò esse sviluppatu u più prestu pussibule. Allora chì hè esattamente l'urìgine di questucefarantina?Pudemu veramente finisce l'epidemie? Fighjemu un ochju à i seguenti.

esperimentu
Cepharanthine, chì hè spessu chjamatu Stephania o Jinbuhuan, hà un valore medicinale è ornamentale. Qianjinteng hè ancu cunnisciutu cum'è Jinbuhuan, tartaruga pendente di filu d'oru, foglia di lotus d'oru, gesso di u celu è cusì; .Ci sò 60 spezie di stu genus in u mondu, è ci sò 39 spezie è 1 varietà in China.Stephania hè principalmente pruduciutu in u bacinu di u fiume Yangtze è pruvince in u sudu, cù a più spezie in Yunnan è Guangxi. in i massi salvatichi è vicinu à u paese, è arrampica è cresce in natura.

In e prescrizioni di medicina tradiziunale cinese, a vigna Qianjin hà a funzione di sguassà u calore è a tossina, dissiparà u ventu è l'umidità. Pò esse aduprata per trattà u gonfiore è u dolore gingival, mal di gola, mal di stomacu è altre inflammazioni rilativi. Stephania pò ancu trattà l'infezzione di u sistema urinariu. ,edema, foruncoli è ferite nantu à a pelle, dolore articulare è gonfiore causatu da e malatie reumatiche, è u dolore di u calore. Questu mostra chì a droga pò tumbà i patogeni in alcune malatie infettive.

U 13 di maghju, a nova droga terapeutica di a corona scuperta da i scientisti chinesi hè stata autorizata da u brevettu d'invenzione naziunale. A specificazione di u brevettu mostra chì 10um (micromol / L) cefarantina inibisce a replicazione di coronavirus da 15393 volte. U prufessore tongyigang, l'inventore di u brevettu è u Dean. di a scola di scienza è tecnulugia di a vita di l'Università di Pechino di tecnulugia chimica, hà dettu chì, da i dati di ricerca attuali, a capacità di a droga per inibisce u novu coronavirus hè stata classificata alta trà tutti i novi inhibitori di coronavirus truvati da l'omu.

Nota: l'efficacità potenziale è l'applicazioni descritte in questu articulu sò da a literatura publicata.

Yunnan hande Biotechnology Co., Ltd. hè un fabricatore è fornitore cù 28+ spirienza di estrazione è separazione di alta concentrazione di piante. Avemu dumandatu una patente per u metudu d'estrazione di cefarantina già da Aostu 2011. A nostra patente descrive in dettagliu cumu estrazione.cefarantina.Se avete bisognu di cepharanthine in stu riguardu, per piacè ùn esitò à cuntattateci immediatamente, 18187887160 (u listessu numeru di wechat).


Tempu di Post: 17-May-2022