Chì sapete di edulcoranti cumuni?

Parlendu di edulcoranti, pudemu probabilmente pensà à l'alimentariu. Parechje snacks alimentari cuntenenu veramente dolcificanti. Chì sapete?

Cosa sapete di edulcoranti cumuni

Definizione di edulcorante:

I edulcoranti si riferiscenu à l'additivi alimentarii chì ponu dà un gustu dolce à e bevande analcoliche. Sicondu u valore nutrizionale, i edulcoranti ponu esse divisi in edulcoranti nutrizionali è edulcoranti non nutrizionali; Sicondu a so dolcezza, pò esse divisu in edulcoranti pocu dolce è altu. edulcorante di dolcezza; Sicondu e so fonti, ponu esse divisi in edulcoranti naturali è edulcoranti sintetici.

In cunfrontu cù queste spiegazioni ufficiali, l'edulcorante pò esse più facilmente capitu da e persone in una altra parolla, vale à dì, sustitutu di zuccheru.

Ci hè un gruppu di persone chì ùn ponu micca aghjunghje u zuccheru à a so dieta, ma hè inevitabbile chì u zuccheru hè una sustanza. In seguitu, più è più sustituti di zuccheru appariscenu lentamente, perchè e persone chì ùn ponu micca manghjà direttamente cose zuccherate ponu sperimentà a gioia di manghjà zuccheru. !

Avà, parlemu di edulcoranti naturali è edulcoranti sintetici.

Edulcorante naturale: estratto naturalmente, cunnisciutu ancu edulcorante nutrizionale, cù un altu valore nutrizionale.

Edulcoranti sintetici: edulcoranti artificiali, cunnisciuti ancu cum'è edulcoranti non nutritivi, furnisce solu un gustu dolce senza carbuidrati o calori.

Edulcoranti naturali include stevia, liquirizia, disodium glycyrrhizinate, potassium glycyrrhizinate è trisodium. Edulcoranti artificiali include saccharin, saccharin sodium, cyclohexyl sulfamate sodium, aspartyl phenylalanine methyl ester alitame, etc.

I dolci naturali sò generalmente estratti da e piante è frutti. Stevioside hè unu di i edulcoranti naturali, chì hè assai amatu da u publicu è hè generalmente aghjuntu à l'alimentariu è i supplementi dietetichi. U mercatu hè principalmente orientatu versu i paesi europei è americani.

In oltresteviosidesDiversi ingredienti attivi di l'estratto di licorice sò ancu spessu usati cum'è edulcoranti per aghjunghje à l'alimenti.

Estrattu di fruttu di monacu (Extrait de Luo Han Guo), un estrattu naturali chjamatu edulcorante funzionale. A so dolcezza hè circa 350 volte quella di a saccarosia, è u so calore hè estremamente bassu. Hè un sustitutu ideale di saccarosi, aspartame, sucralose è altri edulcoranti artificiali.

Vulete sapè più nantu à i dolci naturali, fate attenzione à noi è amparà più nantu à l'industria!

Yunnan Hande Bio-Tech hè stata impegnata in l'estrazione di e piante naturali per quasi 30 anni. A cumpagnia hà una squadra di R & D prufessiunale è un dipartimentu di teste per assicurà a quantità è a qualità di i prudutti. Benvenuti fabbriche è cumpagnie interessate.estratti naturalièedulcorantiper cunsultà i nostri prudutti in linea! (Whatsapp/Wechat: +86 18187887160)


Tempu di post: 10-Jan-2023