Chì sò e funzioni di ecdysterone cum'è materia prima per l'aquacultura?

L'ecdysterone hè derivatu da l'estratto di Cyanotis arachnoidea è pò esse classificatu in polveri cristallini bianchi, grisgi, bianchi, gialli, o marroni chjaru nantu à a so purità. Chì sò e funzioni di ecdysterone cum'è materia prima per l'aquacultura?Ecdysteronehà un altu valore nutrizionale è attività biologica, è cum'è un additivu per l'alimentazione d'alta tecnulugia, hè utilizatu per migliurà l'efficienza di ripruduzzione è u tassu di crescita di i prudutti acquatici.

Chì sò e funzioni di ecdysterone cum'è materia prima per l'aquacultura?

U rolu diecdysteronecum'è materia prima per l'aquacultura:

1.Puderà pruvucà i gamberetti è i granchi à sgusciare in una manera puntuale, sguassate l'ostaculi à a sbucciatura, è eliminà i parassiti dannosi. Questu aiuta à a crescita è u sviluppu, rializendu a funzione di crescita rapida.

2.Promute u metabolismu è a sintesi di proteine ​​​​in u corpu, rinfurzà l'adattabilità à l'ambiente. Aumenta significativamente a rata di guadagnu di pisu è riduce u coefficient d'alimentazione.

3.Promute a coerenza di a sbucciatura di gamberetti è granchi, evità in modu efficace a macellazione mutuale trà l'individui, migliurà significativamente u tassu di sopravvivenza è e specificazioni di i prudutti di l'acquacultura, ottene un altu rendimentu è redditu, è migliurà i benefici ecunomichi di l'acquacultura.

4.Hè effetti antibacterial è antibacterial, rinfurzendu in modu efficace l'immunità è a resistenza à u stress di i gamberetti è i granchi, migliurà cusì efficacemente a so capacità di resistenza à e malatie.

Caratteristiche di Yunnan Handeecdysteroneprudutti

1.L'offerta è a qualità di u produttu sò stabili, è i prudutti di diversi lotti di produzzione ponu risponde à esigenze standard unificate.

2.Has una bona solubilità.

3.Nessun residuu di pesticidi, i residui di solventi cumplenu cù a Farmacopea Europea.

Spiegazione: L'efficacità potenziale è l'applicazioni citate in questu articulu sò tutte da a literatura publicamente dispunibule.


Tempu di post: May-08-2023