Chì sò l'effetti di i polifenoli di tè nantu à u corpu umanu?

A storia di u tè cinese hè assai longa.Pò esse stimatu chì a dinastia Han, quandu a ghjente ordinaria beie digià u tè cum'è una bevanda di ogni ghjornu.Comu tutti sapemu, una di e sustanzi chì deve esse cuntenuti in foglie di tè hè polifenoli di tè, chì hè u termu generale per una varietà di sustanzi fenolichi in foglie di tè.A maiò parte di l'estrattipolifenoli di tèsò pulveri bianchi è amorfi, chì sò facilmente solubili in l'acqua è anu un gustu pocu agria.À questu puntu, tutti seranu curiosi, chì effettu i polifenoli di tè in u corpu umanu?Fighjemu un ochju sottu.

Polifenoli di tè
1. Funzione di assistenza sanitaria
I polifenoli di tè anu un effettu assai bonu per a salute di a salute umana, è hè cunnisciutu com'è "a nemesi di a radiazione" da a cumunità medica.Perchè u corpu principale di i polifenoli di tè hè elementi catechin, dati à longu andà nantu à u travagliu di ricerca di tè mostranu chì i polifenoli di tè anu una forte capacità di pulizia, chì ponu caccià i radicali liberi dannosi in u corpu umanu, bluccà cusì lipidi U prucessu di perossidazione aumenta l'attività di enzimi in u corpu umanu, è infine ghjunghje l'effettu di anti-mutazione è anti-cancer.
Per quessa, l'amichi chì sò stati in u dipartimentu di radiologia di l'uspidale per un bellu pezzu o i travagliadori chì anu affruntatu l'urdinatore per un bellu pezzu ponu sceglie u tipu di tè chì piace à beie secondu a so situazione.
2. Delay invechje
Parechje persone sanu chì i polifenoli di tè anu effetti anti-aging.In a vita di ogni ghjornu, ognunu pò sente u dettu di beie tè per prevene l'anziane.Questu hè principalmente perchè u tè è u tè cuntenenu polifenoli di tè, chì anu forti proprietà antioxidanti è attività biologica, ponu accelerà u metabolismu umanu, è sò ancu radicali liberi in u corpu umanu.U scavenger ghjoca un rolu chjave in l'inhibizione di l'ossigenasi di lipidi è a perossidazione in a linea tridimensionale di a pelle, è infine ottene l'effettu di prevenzione di arrughe è ritardà l'anziane.
3. Frescate a bocca
Polifenoli di tèanu ancu l'effettu di rinfrescante l'alitu.Questu hè chì i polifenoli di u tè anu un cumpunente aromaticu, cusì pudete truvà chì quandu u tè hè prima fattu, emette una fragranza di tè assai forte.Tali polifenoli di tè aromaticu ùn ponu micca solu rinfrescà u soffiu, ma ancu capaci di caccià i batteri putrefazione chì restanu in i denti.Questa hè una bona scelta per l'amichi chì spessu anu malu.Dopu à manghjà, gargare cù tè è mantene una bocca fresca, chì pò fà a ghjente più cunfidenza per affruntà u prossimu travagliu è a vita.
4. Prevenzione di malatie cardiovascular
Beie tè regularmente è piglià più polifenoli di tè ghjucanu ancu un rolu assai pusitivu in a prevenzione di e malatie cardiovascular.Questu hè chì i polifenoli di tè in tè anu l'effettu di scumpressà u grassu, chì ponu riduce u cuntenutu di trigliceridi è colesterolu in u corpu umanu.
À u listessu tempu, pò ancu rinfurzà l'attività di i capillari, riduce a so permeabilità, è migliurà a resistenza à a rupture vascular, perchè ghjoca un rolu indispensabile in a prevenzione di e malatie cardiovascular cum'è l'arteriosclerosis.
Lettura estesa:Yunnan hande Biotechnology Co., Ltd. hà parechji anni di sperienza in l'estrazione di e piante. Pò esse persunalizatu secondu i bisogni di i clienti. Hà un ciculu brevi è un ciculu di consegna veloce. Hà furnitu servizii cumpleti di prudutti per parechji clienti per scuntrà i so diversi. bisogni è assicurà a qualità di u pruduttu delivery.Hande furnisce alta qualitàPolifenoli di tè.Benvenuti à cuntattateci à 18187887160 (numeru WhatsApp).


Tempu di post: 13-ghjugnu-2022