Chì sò l'effetti di l'isoflavoni di soia?

In a nostra vita di ogni ghjornu, a soia, cum'è un alimentu cù un valore nutrizionale estremamente riccu, hè assai amata da a ghjente. Una varietà di sustanzi efficaci ponu esse estratti da a soia, è i so usi sò ancu assai largu, cum'è isoflavoni di soia.

Chì sò l'effetti di l'isoflavoni di soia?

Chì sò l'isoflavoni di soia?

Isoflavone di soiahè un tipu di flavonoidi, un tipu di metabolite secundariu furmatu in a crescita di a soia, è un tipu di sustanza bioattiva. Perchè hè estratta da e piante è hà una struttura simili à l'estrogenu, l'isoflavoni di soia sò ancu chjamati fitoestrogeni. L'effettu estrogenu di isoflavoni di soia. Affetta a secrezione di l'hormone, l'attività biologica metabolica, a sintesi di prutezione, l'attività di fattore di crescita, è hè un chimiopreventivu naturali di u cancer.

L'isoflavoni di soia sò generalmente un pozzu giallu chjaru, cù un odore ligeramente amaru è un gustu ligeramente astringente. A semente di soia cuntene isoflavoni ricchi, cuntendu 0,1% ~ 0,3% di u pesu di semente. Hè infurmatu chì i Stati Uniti anu cultivatu varietà cù cuntenutu isoflavone. cum'è 1%. 80% -90% di isoflavoni di soia sò distribuiti in a pasta di fagioli è 10% -20% in l'ipocotile. Per mezu di una seria di metudi di separazione è purificazione, isoflavoni di soia ponu esse ottenuti in modu efficace. sò dui specificazioni principali di isoflavones di soia nantu à u mercatu: qualità alimentaria è gradu farmaceutica, cù u cuntenutu di 40% -99%. U culore di polvera varieghja da marrone giallu à giallu chjaru à biancu.

Funzioni diisoflavoni di soia:

Trà i vari ingredienti per a salute, l'isoflavoni di soia ghjucanu un rolu in a migliurà a struttura di a pelle è l'anti-invechjamentu, è anu vantaghji naturali per a pelle è u corpu di e donne;

Inoltre, l'isoflavoni di soia ponu prevene l'osteoporosi; Demenza senile; E malatie cardiovascular sò assai efficaci.

Inoltre, l'isoflavoni anu proprietà anti-cancer eccezziunale, chì ponu impedisce a crescita è a diffusione di e cellule cancerose, è anu solu un effettu nantu à e cellule cancerose, è ùn anu micca effettu nantu à e cellule normali. L'isoflavone hè ancu un antioxidante efficace, chì pò impedisce a furmazione. di i radicali liberi di l'ossigenu, chì hè un forte fattore carcinogenicu. Si pò vede chì l'isoflavoni anu una varietà di modi è mezi di effettu anti-cancer.

Yunnan Hande Bio-Tech hà più di 20 anni di sperienza in separazione è estrazione, in particulare in l'estrazione di prudutti d'alta purezza. Attualmente, Hande Factory pò furnisce40%-99%Food grade + Prodotti di qualità farmaceuticaisoflavoni di soia.Sè vo circate di stu pruduttu per esse usatu in u novu pruduttu R & D di a cumpagnia, è a produzzione di massa di supplementi dietetichi è droghe currispondenti, per piacè cuntattateci in ogni mumentu! (Whatsapp/Wechat:+86 18187887160)


Tempu di post: Dec-16-2022