Chì sò i vantaghji di e micelle di polimeru paclitaxel?

Sapemu chì e varietà di paclitaxel chì sò stati cummercializati include l'iniezione di paclitaxel, paclitaxel liposomal, docetaxel è paclitaxel ligatu à l'albumina.Chì sò i vantaghji di u paclitaxel è u paclitaxel micelle di polimeru recentemente commercializzati?Fighjemu un ochju à i seguenti.

Chì sò i vantaghji di e micelle di polimeru paclitaxel?

Vantaghji di micelle di polimeru paclitaxel

1. U copolymer hè auto-assemblatu in acqua per furmà un nanocarrier cù una struttura "core-shell".U paclitaxel incapsulatu nucleare di a micella ùn hè micca degradatu, perchè pò ghjucà un rolu in u sangue per un tempu più longu.

2. I particeddi di paclitaxel micellari di polimeru sò assai chjuchi (18-20nm), chì ponu esse diretti passivamenti in u microambientu di u tumore cù disordini vascular.In questu modu, a droga hè più prubabile di stà in u tessulu tumorale, risultatu in a so alta cuncentrazione in u tissutu tumorale è bassa cuncentrazione in u tissutu normale.Mentre migliurà l'efficacità, l'incidenza di effetti latu hè più ridutta.

Applicazione di micelle di polimeru paclitaxel in Cina

In uttrovi 2021, a China National Drug Administration (NMPA) hà annunziatu chì a prima micella di polimeru paclitaxel in Cina era stata appruvata, è l'indicazione era un cancro di pulmone non a piccole cellule.

Nota: L'efficacità potenziale è l'applicazioni introdutte in questu articulu sò tutte da a literatura publicata.

Yunnan Hande Biotechnology Co., Ltd hè stata spicializata in a pruduzzione diAPI paclitaxelper più di 20 anni, è hè unu di i pruduttori indipindenti di u mondu di paclitaxel API, una droga anti-cancro derivata da a pianta, appruvata da a FDA US, EDQM europea, TGA australiana, CFDA cinese, India, Giappone è altre agenzie regulatori naziunali. .Hande pò furnisce micca solu di alta qualitàmaterie prime paclitaxel, ma ancu servizii di aghjurnamentu tecnicu ligati à a formulazione paclitaxel.Per più infurmazione, per piacè cuntattateci à u 18187887160.


Tempu di Postu: Dec-15-2022