L'usu di l'API Paclitaxel

Paclitaxel hè una droga di chimioterapia putente chì hè aduprata per trattà una varietà di cancers, cumpresu u cancer di u pettu, di l'ovaru è di u pulmone. Funziona impedendu chì e cellule cancerose si dividenu è si multiplicanu, è hè spessu usata in cumminazione cù altre droghe per aumentà a so efficacità.

L'usu di l'API Paclitaxel

Paclitaxelhè dispunibule in diverse forme, cumpresu cum'è un ingredientu farmaceuticu attivu (API) chì pò esse usatu per fà una varietà di formulazioni differenti. A forma API di paclitaxel hè un pulveru puro, cristallino chì hè tipicamenti vendutu à cumpagnie farmaceutiche è farmacie cumposti per l'usu. in a fabricazione di diverse formulazioni, cum'è suluzione d'iniezione è pasticchi.

Quandu si usa paclitaxel API, hè impurtante seguità a manipolazione curretta è e prucedure di sicurezza, postu chì hè una droga potente chì pò esse dannusu s'ellu ùn hè micca trattatu currettamente. Si deve esse guardatu in un locu frescu è seccu è trattatu solu da un persunale furmatu chì porta una prutezzione adatta. attrezzatura.

Paclitaxel APIpò esse usatu per fà una varietà di formulazioni diffirenti, secondu i bisogni di u paci è u tipu di cancru trattatu. Un usu cumuni di paclitaxel API hè in a fabricazione di suluzione d'iniezione chì ponu esse amministrate direttamente in u sangue. sò tipicamente dati in un ospedale o clinica, sottu a tutela di un fornitore di assistenza sanitaria.

L'API Paclitaxel pò ancu esse aduprata per fà pasticchi o capsule chì ponu esse pigliati per via orale. Queste formulazioni sò tipicamente aduprate per forme menu severi di cancru, è ponu esse pigliate in casa sottu a guida di un prestatore di salute.

Yunnan Hande Bio-Tech hè stata impegnata in l'estrazione è u sviluppu di taxani per 30 anni, è i so prudutti core sòpaclitaxel naturale,10-DAB paclitaxel semi-sinteticu,10-deacetilbaccatina III,docetaxel,cabazitaxel, etc.Per più infurmazione nantu à l'API paclitaxel, per piacè cuntattateci !!! (Whatsapp/Wechat: +86 18187887160)


Postu tempu: Apr-11-2023