L'usu di asiaticoside

L'asiaticoside hè una pianta medicinale cinese cumuna cù diversi effetti farmacològichi, cumprese antiinfiammatori, sedative, diureticu, defecating, prumove a cicatrisazione di ferite è inibisce a sintesi di fibra di collagene. è appartene à i composti triterpeni pentaciclici. Attualmente, l'asiaticoside hè principarmenti utilizatu per trattà Scleroderma, trauma di a pelle è brusture.

L'usu di asiaticoside

L'usu diasiaticoside

L'asiaticoside hà diversi effetti farmacologichi cum'è anti ulcera, prumove a cicatrisazione di ferite, antitumorali, antiinflamatori è regulazione immune. L'asiaticoside pò agisce nantu à u nucleu di fibroblasti, riducendu a fase mitotica è riducendu o mancanti nucleoli. A cuncentrazione, a sintesi di DNA intracellulare diminuisce è a crescita di e cellule hè inibita, cù una rata di inhibizione massima di 73%. Questu indica chì u miccanisimu d'azzione diasiaticosidehè di bluccà a proliferazione di fibroblasti, riducendu cusì a sintesi di collagene è prevenendu l'iperplasia cicatrice.

L'asiaticoside hà ancu l'effetti di prumove u sviluppu di a pelle, rinfurzà a reta vascular di u tissutu cunghjuntivu, migliurà u metabolismu di u mucus, è accelerà a proliferazione di fur.

Asiaticosidehè un regulatore chì prumove a curazione di ferite chì pò prumove a cicatrisazione di ferite.

In breve, l'asiaticoside hè una medicina tradiziunale cinese cù effetti farmacològichi multiplici, chì hà certi effetti in a cicatrisazione di ferite, antiinflamatori, antitumorali è altri trattamenti.

Spiegazione: L'efficacità potenziale è l'applicazioni citate in questu articulu sò tutte da a literatura publicamente dispunibule.


Tempu di Postu: Aug-03-2023