U Meccanismu Antitumorale Unicu di Paclitaxel

Paclitaxel hè una droga anti-cancer naturale eccellente chì hè stata trovata in u presente. Hè largamente usata in u trattamentu clinicu di u cancru di l'ovaru, u cancro di u senu, u cancro di u pulmone, i tumuri di a testa è di u collu, u cancru di l'esofago, u cancru gastru è u sarcoma di i tessuti molli.Paclitaxelhà attiratu un grande interessu da i scientisti per via di a so struttura chimica cumplessa è nova, di i meccanismi biologichi unichi d'azzione, di l'attività anticancro affidabile è di una severa scarsità di risorse. sintesi di paclitaxel, è a cumpetizione hè assai feroce, chì hè diventata u focu di a chimica sintetica organica à a fine di u XXu seculu.

U Meccanismu Antitumorale Unicu di Paclitaxel

U mecanismu antitumorale unicu di paclitaxel

Paclitaxel pò fà chì Tubulin è Tubulin dimer chì custituiscenu i microtubuli perdenu l'equilibriu dinamicu, induce è prumove a polimerizazione di tubulina, l'assemblea di i microtubuli, è impedisce a depolimerizazione, in modu di stabilizà i microtubuli è inibisce a mitosi di e cellule cancerose è innescà l'apoptosi, prevenendu cusì efficacemente a proliferazione di u cancer. cellule è ghjucà un rolu anti-cancer.

In fattu, a tubulina, chì hè strettamente ligata à a mitosi cellulare, esiste quasi universalmente in tutte e cellule eucariote. Puderanu polimerizà in microtubuli in modu reversibile. A separazione di i cromosomi richiede l'aiutu di sti microtubuli. a disintegrazione di marteddu cum'è microtubules pò preferenzialmente tumbà e cellule cù divisioni anormali. Alcune droghe anti-cancer impurtanti, cum'è colchicine, vinblastine, vincristine, ghjucanu un rolu anti-tumore impediscenu à Tubulin da re polimerizazione.

À u cuntrariu di i drogi anti-mitosi è antitumorali,paclitaxelhè a prima droga truvata chì pò interagisce cù u polimeru di Tubulin, vale à dì, funziona cumminendu strettamente cù i microtubuli per fà li stabili. À u stessu tempu, si trova chì paclitaxel mostra boni effetti nantu à una varietà di cellule tumorali solide. scuperta hà attrattu più biuloghi à adupràpaclitaxelcum'è un strumentu di ricerca in biomedicina, esplorendu campi scunnisciuti di l'attività cellulare è scopre novi metudi per droghe anticancro.

Spiegazione: L'efficacità potenziale è l'applicazioni citate in questu articulu sò tutte da a literatura publicamente dispunibule.

Yunnan Hande Bio-tech hè stata focu annantu à a produzzione di paclitaxel per 28 anni.Hè una pruduzzione indipendente di materie prime paclitaxel, chì hè stata appruvata da l'agenzii regulatori naziunali cum'è a FDA in i Stati Uniti, EDQM in Europa, TGA in Australia, CFDA in Cina, India è Giappone.Yunnan Handepaclitaxelhè dispunibule in stock è venduti direttamente da i pruduttori.Benvenuti à dumandà.


Tempu di post: 12-ghjugnu-2023