U rolu di l'estratto di ginseng in i prudutti di a pelle

L'estrattu di ginseng hè un ingredientu erbe naturali assai preziosu chì hà diversi effetti nantu à a pelle, cumpresa l'attività antioxidante, prumove a rigenerazione è a riparazione di e cellule di a pelle, idratanti è idratanti, è regulendu a funzione immune di a pelle.estratto di ginsenghè largamente utilizatu in i cusmetichi è i prudutti di cura di a pelle, diventendu un ingredientu naturali populari per a cura di a pelle.

U rolu di l'estratto di ginseng in i prudutti di a pelle

U rolu di l'estratto di ginseng in i prudutti di a pelle

Estratto di ginsengpò aiutà à migliurà a lucidità di a pelle. Perchè u Ginsenoside hè riccu in ginseng, sta sustanza pò prumove u metabolismu di e cellule, cusì espansione i pori è aiuta a pelle à assorbe megliu i nutrienti. À u listessu tempu, l'estratto di ginseng pò ancu riduce i pori a pelle più delicata è presenta un statu più brillanti.

L'estrattu di ginseng pò ancu avè un effettu di u sunscreen.Because u ginseng cuntene una sustanza chjamata ginsenoside, chì pò avè un certu effettu di sunscreen.At stessu tempu, l'estratto di ginseng pò ancu inibisce a furmazione di melanina, riducendu cusì a produzzione di punti neri è pigmentazioni.

Inoltre, l'estratto di ginseng hà ancu effetti antioxidanti. Perchè u ginseng cuntene ricchi di polisaccaridi è nutrienti, queste sustanzi ponu avè un certu effettu antioxidante, impediscenu a pelle da esse dannata da i raghji ultravioletti è i radicali liberi, è cusì ritardanu l'invechjamentu di a pelle.

Estratto di ginsengPò ancu avè effetti antiinflamatori. Perchè u ginseng cuntene una sustanza chjamata Ginsenoside Rg3, chì pò inibisce l'inflamazioni. À u stessu tempu, l'estratto di ginseng pò ancu prumove a circulazione di sangue in a pelle, riducendu cusì i sintomi sensibili è rende a pelle più còmoda è sana. .

Spiegazione: L'efficacità potenziale è l'applicazioni citate in questu articulu sò tutte da a literatura publicamente dispunibule.


Tempu di post: 12-ghjugnu-2023