U rolu di Ecdysterone in cusmetichi

L'ecdysterone hè un steroidu naturali, chì si trova di solitu in e piante erbacee (Cyanotis arachnoidea). principali pruduttori di cusmetichi in casa è all'estero. Fighjemu un ochju à u rolu diEcdysteronein cusmetichi.

U Role di Ecdysterone In Cosmetics

1、Informazioni basiche di Ecdysterone

Nome di u produttu:Ecdysterone

Principi attivi: β-Ecdysterone, Beta Ecdysterone, βDercosterone, 20 hydroxy Ecdysterone, Ecdysterone

CAS: 5289-74-7

Specificazione: 10-98%

Metudu di rilevazione: HPLC

Aspetto di u produttu: polvere gialla marrone à polvere bianca

Fonte di estrazione: Pearl Dew Grass, una pianta di a famiglia Yatuocao.

2 、 U rolu di Ecdysterone in cusmetichi

In cusmetichi: alta purezza Ecdysterone (Beta ecdysteroneU cuntenutu hè più di 90% da HPLC) hè utilizatu, è hè una pulvera cristallina bianca pura. Hà un solu cumpunente, senza altre impurità, senza reazioni allergii à a pelle, forte permeabilità, è pò esse rapidamente assorbita da a pelle. un statu liquidu, chì aumenta u metabolismu cellulare è l'attività.

Havi una bona esfoliazione, rimozione di lentiggini è effetti sbiancanti, in particulare per Melasma faciale, punti neri traumatici, lentiggini, melanosi, etc. Hà ancu effetti evidenti nantu à l'acne. U principiu di efficacità diEcdysteronehè di agisce nantu à a pelle stessa, fà chì e cellule si dividenu è crescenu, aumentà u collagene, caccià i spots è sbiancà da una perspettiva prufonda, è riparà a struttura di a pelle.

Spiegazione: L'efficacità potenziale è l'applicazioni citate in questu articulu sò tutte da a literatura publicamente dispunibule.


Tempu di posta: 08-06-2023