U rolu di asiaticoside cum'è materia prima cusmetica

A centella asiatica glycoside hè un estratto di pianta naturale largamente utilizatu in l'industria di i cusmetichi. Hà parechji effetti, cum'è antioxidante, sbiancante, resistenza di rughe, idratazione, etc., facendu una materia prima impurtante in parechji cosmetichi.

U rolu di asiaticoside cum'è materia prima cusmetica

Prima,asiaticosideHà proprietà antioxidanti. Pò aiutà à prutege a pelle da i danni radicali liberi, rallentendu cusì u ritmu di l'anzianu di a pelle. In più, l'asiaticoside pò ancu prumove a generazione di collagene, facendu a pelle più compatta è elastica.

In siconda, l'asiaticoside hà ancu effetti sbiancante. Pò inibisce a furmazione di melanina è riduce l'aspettu di pigmentazioni è freckles.Intantu, l'asiaticoside pò ancu prumove u metabolismu di a pelle, facendu a pelle più sana è più radiante.

In più,asiaticosidepò ancu resiste à arrughe è moisturize.It pò aumentà u cuntenutu di umidità di a pelle, prevene a siccità è l'apparizione di lines.At stessu tempu, l'asiaticoside pò ancu stimulà a regenerazione di e cellule di a pelle, riduce l'aspettu di arrughe è rilassazione.

In breve,asiaticosideCum'è un ingredientu cusmeticu, hà parechji effetti è ponu aiutà à a pelle à mantene a ghjuventù, a salute è a bellezza. Per quessa, più è più marche di cusmetichi cumincianu à applicà à i so prudutti è anu ottenutu boni risultati è reputazione.


Tempu di post: 02-02-2023