U rolu di 10-Dab Semi-Synthetic Paclitaxel

Paclitaxel, cum'è a prima droga di chimioterapia estratta da e piante naturali, hè sempre una di e droghe cumuni in a chimioterapia di tumore finu à oghje.Paclitaxelhè una droga naturale antitumorale estratta da e piante di taxus, è u so mecanismu d'azzione hè di prumove l'aggregazione di i microtubuli per inibisce a mitosi di e cellule tumorali. in u mercatu farmacèuticu internaziunale.Paclitaxel hè divisu in paclitaxel naturali è paclitaxel semi-sinteticu. Fighjemu un ochju à u rolu di 10-Dab Semi-Synthetic Paclitaxel in u testu dopu.

U rolu di 10-Dab Semi-Synthetic Paclitaxel

Paclitaxel semi-sinteticu 10-Dabhè un derivatu di paclitaxel semi sinteticu cù attività farmacologiche simili à u paclitaxel naturali. Paclitaxe hè una droga anti-cancer efficace, chì pò esse usata per trattà diversi tipi di cancro, cum'è u cancru di mama, u cancru d'ovaru, u cancro di pulmone è u cancru gastrointestinali. di u precursore 10-DAB di paclitaxel per mezu di metudi semi sintetici pò aumentà u rendiment è a purezza di paclitaxel, riduce i costi di produzzione, è rende paclitaxel più sustinibili è economicu. nantu à certe cellule tumorali.

Paclitaxel semi-sinteticu 10-Dabpò esercite parechje funzioni è effetti, micca solu cum'è un pruduttu intermediu per a medicina, ma ancu cum'è un pruduttu di materia prima per a medicina. Da l'apparenza, pare cum'è un cristallu biancu. utilizatu com'è materia prima per a medicina, chì hà un effettu assai bonu nantu à a pruduzzione di droghe antivirali à spettru largu.


Tempu di posta: 01-01-2023