U rolu è l'efficacità di l'acidu ferulicu in i cosmichi

L'acidu ferulicu, nome chimicu chì hè l'acidu 3-metossi-4-neneneba hydroxycinnamic, hè unu di l'ingredienti efficaci di sti medicini tradiziunali chinesi per u so altu cuntenutu in Ferula, Angelica, Chuanxiong, Cimicifuga, Semen Ziziphi spinosae, etc.L'acidu ferulicuhà diverse attività biologiche è hè largamente utilizatu in diversi cosmichi. Fighjemu un ochju à u rolu è l'efficacità di l'acidu ferulicu in i cosmichi in u testu dopu.

U rolu è l'efficacità di l'acidu ferulicu in i cosmichi

1 、 U rolu è l'efficacità dil'acidu ferulicuin cusmetichi

1.Anti melanin

Certi rapporti suggerenu chì l'acidu ferulicu pò inibisce o riduce l'attività proliferativa di i melanocytes.Using a 0.1 ~ 0.5% solu solu di l'acidu ferulic pò riduce u nùmeru di melanocytes da 117±23/mm2 à 39±7/mm2; À u listessu tempu, ferulic. L'acidu pò ancu inibisce l'attività di tirosinasi, cù una cuncentrazione di 5 mmol / L di suluzione di l'acidu ferulicu chì mostra una rata di inhibizione di finu à 86% nantu à l'attività di tirosinasi. nantu à l'attività di tirosinasi pò ghjunghje à circa 35%.

2.Antioxidant

A ricerca hà dimustratu chìl'acidu ferulicuhè implicatu in l'attività antioxidante è pò prumove a produzzione di glutatione è nicotinamide adenine dinucleotide phosphate (NADP) in u corpu, eliminendu cusì i radicali liberi è riducendu i danni di a radiazione ultravioletta à a pelle. i radicali nantu à a nostra pelle, è NADP, inseme cù altri cumpunenti, ponu eliminà i radicali liberi chì fughjenu intornu.

3.Sunscreen

Ci hè ancu rapporti chì l'acidu ferulicu pò assorbe efficacemente a radiazione ultravioletta in a gamma di lunghezze d'onda di 290-330nm, impedisce o riduce i danni di a pelle causati da questa lunghezza d'onda di radiazione ultravioletta, è hà a capacità di prevene i danni di u sole.

2 、 Applicazione è dosa cunsigliata dil'acidu ferulicu

1.L'acidu ferulicuhà un sistema assai cunjugatu. Quandu a cuncentrazione hè di 7%, hè un bon stabilizatore di luce è hè largamente utilizatu in i prudutti di u sole;

L'acidu 2.Ferulic pò esse usatu in crema per a faccia, lozione, essenza, maschera faciale è altri cusmetichi.

Specificazione: Acidu Ferulicu 99%

Dosage cunsigliatu: 0,1-1,0%

Spiegazione: L'efficacità potenziale è l'applicazioni citate in questu articulu sò tutte da a literatura publicamente dispunibule.


Tempu di posta: 06-06-2023