U rolu è l'efficacità di l'asiaticoside in i cosmichi

L'asiaticoside hè un ingredientu attivu estratto da Centella asiatica, chì hà effetti antioxidanti è di riparazione di a pelle. Hè statu largamente utilizatu in parechji cusmetichi in l'ultimi anni, cumpresi i prudutti di cura di a pelle, cosmetichi, ecc. diasiaticosidein cusmetichi.

U rolu è l'efficacità di l'asiaticoside in i cosmichi

1 、 U rolu diasiaticosidein cusmetichi

Effettu 1.Antioxidant

L'asiaticoside, cum'è un antioxidante in i cosmichi, pò neutralizà i radicali liberi causati da i contaminanti ambientali cum'è a radiazione ultravioletta è ionizzante, riduce i danni di a pelle è migliurà a resistenza di a pelle.

2.Promote a sintesi di collagene

L'asiaticoside pò prumove a sintesi di collagenu, rinfurzà a fermezza è l'elasticità di a pelle. Promuovendu a sintesi di collagenu internamente, l'asiaticoside mostra un effettu esternu di migliurà l'elasticità di a pelle è riduce l'aspettu di linee fini è rughe.

3.Soothing è calming a pelle

L'asiaticoside hà l'effettu di prumove a circulazione di sangue, aiutendu a pelle à aumentà l'approvvigionamentu di nutrienti, mentre chì allevianu ancu l'infiammazione di a pelle, a sensibilità è altri prublemi, aiutanu à calmà è calmà a pelle.

2 、 L'efficacità di l'asiaticoside in i cusmetichi

1.Anti età

L'asiaticoside, cum'è un antioxidante naturali in i cusmetichi, pò prevene è rallentà l'anziane di a pelle, mantenendu a pelle ghjovana, sana è piena di vitalità.

2.Repair a pelle

L'asiaticoside pò riparà a pelle dannata è riduce i prublemi di a pelle causati da diversi fatturi, cum'è a radiazione ultravioletta, a contaminazione è u clima duru, prumove a sintesi di collagene è furnisce effetti calmante è calmanti nantu à a pelle.

3.Moisturizing è moisturizing

Asiaticoside pò rinfurzà l'umidità di a pelle, hà l'effettu di chjude in acqua è idratazione, pò migliurà u prublema di a pelle secca, è mantene a pelle umida è liscia.

In riassuntu,asiaticosideCum'è un ingredientu attivu naturali, ghjoca un rolu impurtante in i cusmetichi. Pò resiste à l'invechjamentu, riparà a pelle, idratà è idratà, denduci effetti di cura di a pelle di alta qualità.

Spiegazione: L'efficacità potenziale è l'applicazioni citate in questu articulu sò tutte da a literatura publicamente dispunibule.


Tempu di post: Apr-23-2023