U rolu è l'applicazione di a melatonina

A melatonina hè una hormona secreta da i mammiferi è a ghiandola pineale umana, chì hà una larga gamma di funzioni biologiche cum'è a regulazione di l'orologio biologicu, a migliurà a qualità di u sonnu, u stress anti-ossidativu è cusì.

褪黑素

U rolu di a melatonina

Cum'è una sustanza bioattiva,melatoninaghjucà una funzione fisiologica impurtante in u corpu umanu. U so rolu principali include i seguenti aspetti:

1, aghjustate l'orologio biologicu: a melatonina pò aghjustà l'orologio biologicu, in modu chì u ritmu circadianu di e persone è a luce ambientale adattanu, aiutendu cusì à aghjustà l'orologio biologicu di u corpu.

2, migliurà a qualità di u sonnu: a melatonina pò prumove u corpu umanu in un statu di sonnu prufondu, riduce u numeru è u tempu di svegliu durante u sonnu, per migliurà a qualità di u sonnu.

3, stress anti-ossidativu: a melatonina hà una putente funzione antioxidante, pò caccià i radicali liberi in u corpu, riducendu cusì u dannu di u stress ossidativu in u corpu.

4, inibisce l'assi ipotalamo-pituitaria-gonad: a melatonina pò inibisce l'attività di l'assi ipotalamo-pituitaria-gonad, affettendu a sintesi è a secrezione di l'hormone sessuale.

Campu d'applicazione di melatonina

Cum'è una sustanza bioattiva naturali, a melatonina hè largamente usata in i seguenti spazii:

1.Produtti per a cura di a salute: In u campu di i prudutti di a salute, a melatonina hè largamente usata per migliurà u sonnu, regulà l'orologio biologicu, l'antioxidanti è altri aspetti. favuritu da i cunsumatori.

2, Cosmetici: In u campu di i cusmetichi, a melatonina hè largamente usata in i prudutti di cura di a pelle è u maquillaje, cù i so effetti antioxidanti è di migliurà di u sonnu per ottene bellezza.

3.Drug field: In u campu di a droga, a melatonina hè aduprata cum'è una droga per trattà l'insomnia, l'ajustamentu di u jet lag, a depressione è altre malatie relative.

4, altre zone: In più di e zone sopra,melatoninahè ancu usatu per migliurà u jet lag, trattà a depressione è altre malatie cunnesse, è in certi alimentazione animale cum'è promotore di crescita.

Nota: I benefici potenziali è l'applicazioni presentati in questu articulu sò derivati ​​da a literatura publicata.


Tempu di Postu: Oct-07-2023