L'effettu regulatore di a melatonina nantu à u sonnu

U sonnu hè una parte impurtante di a vita di ogni ghjornu di l'omu, chì hà un impattu impurtante in a salute fisica è mentale di l'individuu, a funzione fisiologica è a funzione cognitiva.Melatonina, una hormona secreta da a glàndula pineale, ghjoca un rolu chjave in a regulazione di u ritmu di u sonnu è u mantenimentu di u statu di u sonnu.Questu articulu riviserà l'effettu regulatore di a melatonina nantu à u sonnu da a perspettiva di a literatura prufessiunale.

melatonina

A struttura è u principiu di secrezione di melatonina

A melatonina hè un tipu d'hormone indole sintetizzata è secreta da a glàndula pituitaria di a glàndula pineale di mammiferi, chì hà un ritmu evidenti.In un ambiente cù abbastanza luce, a retina sente a luce è impedisce a sintesi di melatonina è a secrezione attraversu l'assi retina-ipotalamicu-pineale.In l'ambiente scuru, a retina ùn si senti micca lumera, è prumove a sintesi è a secrezione di melatonina à traversu l'assi retina-hypothalamic-pineal.

L'impattu di a melatonina nantu à a qualità di u sonnu

Melatoninaprumove u sonnu principarmenti interagisce cù receptori specifichi di melatonina per regulà l'orologio circadianu è inibisce a veglia.Durante a notte, i livelli di melatonina aumentanu, aiutendu à aghjustà u clock biologicu di u corpu è portanu l'individuu à dorme.À u listessu tempu, a melatonina pò ancu aiutà à mantene u sonnu suppressing wakefulness.I studii anu dimustratu chì l'effettu regulatori di a melatonina nantu à u sonnu hè strettamente ligatu à a dosa è u tempu di amministrazione.

Trè, i disordini di melatonina è e malatie di u sonnu

A disregulazione di a melatonina pò purtà à disordini di u sonnu è altri disordini di u sonnu.Per esempiu, i disordini di u sonnu, cum'è l'insomnia, u sindromu di shift, è a difficultà à aghjustà à u jet lag sò ligati à a disturbazione di u ritmu di secrezione di melatonina.Inoltre, certi studii anu dimustratu chì a produzzione insufficiente di melatonina pò ancu aumentà u risicu di a malatia d'Alzheimer, a depressione è altre malatie.

cunclusioni

U rolu di a melatonina in a regulazione di u sonnu hè statu assai studiatu à parechji livelli.In ogni casu, malgradu u rolu ben stabilitu di a melatonina in a regulazione di u sonnu, ci sò ancu parechje dumande chì deve esse più esplorate.Per esempiu, u mecanismu specificu di l'azzione di a melatonina deve esse studiatu più;L'effettu di a melatonina nantu à a regulazione di u sonnu pò esse diversu in diverse persone (cum'è e persone cù età, sessi è abitudini di vita diverse).È scopre l'interazzione trà a melatonina è altri fattori fisiologichi è psicologichi di salute.

Inoltre, vale a pena nutà chì, ancu s'è l'applicazione di melatonina in a regulazione di u sonnu mostra prospettivi promettenti, a so sicurezza, efficacità è usu ottimali anu bisognu di più evidenza clinica.Dunque, e direzzione di ricerca futura duveranu include a realizazione di più prucessi clinichi per verificà l'effettu propiu di a melatonina in a migliurà di u sonnu è i disordini cunnessi.

riferenza

Bachman, JG, & Pandi-Perumal, SR (2012). Melatonina: applicazioni cliniche oltre i disordini di u sonnu. Journal of pineal research, 52 (1), 1-10.

Brayne, C., & Smythe, J. (2005). U rolu di a melatonina in u sonnu è u so significatu clinicu. Journal of Pineal Research, 39 (3),


Tempu di Postu: 27-Sep-2023