E funzioni è i campi d'applicazione di l'estratto di ginseng

L'estrattu di ginseng hè estratto è raffinatu da e radiche, steli è foglie di Panax ginseng, una pianta di a famiglia Araliaceae. Hè riccu in diciottu ginsenosidi, solubile in acqua à 80 ° C, è facilmente solubile in etanolu. L'estratto di ginseng pò regulà. i sistemi nervosi, cardiovascolari è endocrini, prumove u metabolismu di u corpu è a sintesi di RNA, DNA è proteini, migliurà a capacità di u cervellu è l'attività fisica è a funzione immune, è rinfurzà l'anti stress, antifatica, anti-tumorale, anti -Aging, anti-radiation, anti-diuretic è anti-inflammatory, malatie di fegatu, diabete, anemia, ipertensione è altri effetti. Fighjemu un ochju à l'effetti è i campi d'applicazione di l'estrattu di ginseng in u testu dopu.

E Funzioni è Campi di Applicazione di l'estratto di Ginseng

1 、 Introduzione di u produttu

Nome di u produttu:Estrattu di Ginseng

Ingredienti efficaci: ginsenosidi Ra, Rb, Rc, Rd, Re, Rf, Rg, etc.

Fonte di a pianta: Hè a radica secca di PanaxginsengC.A.Mey, una pianta di a famiglia Araliaceae.

1 、 L'effettu diEstrattu di Ginseng

I risultati sperimentali mostranu chìginsenosidepò inibisce significativamente a furmazione di perossu di lipidi in u cervellu è u fegatu, riduce u cuntenutu di lipofuscin in a corteccia cerebrale è u fegatu, è ancu aumentà u cuntenutu di superoxide dismutase è catalase in sangue, cù effettu antioxidante. cum'è rg3, rg2, rb1, rb2, rd, rc, re, rg1, etc. ponu riduce u cuntenutu di radicali liberi in u corpu à varii gradi. I ginsenosidi ponu ritardà l'anziane di e cellule nervose è riduce i danni di memoria in a vechja, è anu una struttura di membrana stabile è una sintesi di proteine ​​​​aumentata, chì ponu migliurà a capacità di memoria di l'anziani.

3 、 Campi d'applicazione diEstrattu di Ginseng

1.Applicatu in l'industria farmaceutica è di a salute, pò esse formulatu in cibi salutari chì sò anti fatigue, anti invechje, è rinfurzà u cervellu;

2.Applicatu in l'industria di bellezza è di cusmetichi, pò esse formulatu in cusmetichi chì ponu eliminà e freckles, riduce e rughe, attivà e cellule di a pelle, è rinfurzà l'elasticità di a pelle;

3.It pò ancu ièssiri usatu comu additivi alimentari.

Spiegazione: L'efficacità potenziale è l'applicazioni citate in questu articulu sò tutte da a literatura publicamente dispunibule.


Tempu di post: May-10-2023