L'efficacità di l'estratti vegetali cumunimenti usati in i prudutti di cura di a pelle

Cù a crescente preoccupazione per a salute è a bellezza, i prudutti di cura di a pelle sò diventati una parte integrante di a vita di ogni ghjornu. Più è più persone si concentranu nantu à l'efficacità di l'estratti naturali di e piante in i prudutti di cura di a pelle. estratti in i prudutti di cura di a pelle.

L'efficacità di l'estratti vegetali cumunimenti usati in i prudutti di cura di a pelle

Estratto di tè verde

L'estrattu di tè verde hè un antioxidante assai populari chì hè riccu in polifenoli di tè è catechine, composti chì anu effetti antioxidanti estremamente forti è ponu aiutà à piantà a produzzione di radicali liberi. Inoltre, l'estrattu di tè verde hà proprietà antiinflamatorii è anti-aging.

Extrait d'Aloe Vera

L'extrait d'Aloe Vera est un hydratant très doux et naturel qui peut aider à hydrater la peau et à augmenter son élasticité.

estratto di lavanda

L'estrattu di lavanda hà proprietà antibatteriche, antiinflamatorii è calmante per a pelle. Aiuta à riduce l'occurrence di acne, pimples è altri prublemi di a pelle. Inoltre, l'estratto di lavanda hà un effettu rilassante è calmante chì allevia u stress è calmante a pelle.

estratto di liquirizia

L'estrattu di licorice hè un ingredientu naturali di u sole chì impedisce u danni UV. Inoltre, l'estrattu di liquirizia hà proprietà antiinflamatorii, idratanti è sbiancanti chì ponu aiutà à migliurà u tonu è a struttura di a pelle.

Estrattu di Ginseng

Pò eliminà i spots, riduce e rughe, rivitalizza e cellule di a pelle è rinfurzà l'elasticità di a pelle.

Extrait de Rhodiola Rosea

Hà l'effettu di imbiancatura, idratante è anti-rughe.

Extrait de Centella asiatica

Cù effetti antisettici è anti-infiammatori, prumove a circulazione di sangue, riparà, aiutanu à prumove a rinnuvamentu di a pelle invechjata, sguassate i cicatrici, aumenta u spessore di a pelle è rallentà l'ulcere di a pelle.

In breve, l'estratti naturali di e piante ponu esse assai efficaci in i prudutti di cura di a pelle, chì hè per quessa chì sempre più marche di cura di a pelle cumincianu à fucalizza nantu à l'estratti naturali di e piante.


Postu tempu: Apr-25-2023