L'efficacità è u rolu di catechine

A catechina hè una classa di sustanzi attivi fenolichi estratti da e piante naturali, cum'è u tè.A catechina hè un compostu di l'anellu di benzene furmatu da u zuccheru per l'azzione di una seria di enzimi è attraversu a via di l'acidu shikimic.

catechina
L'efficacità è u rolu dicatechine
Unu, scavenging radicali liberi
A catechina hè un antioxidante naturali di l'oliu, è a so attività antioxidante hè ancu più altu ch'è quella di a vitamina E!È pò caccià i radicali liberi pruduciuti da u corpu umanu per prutege a funzione di e membrani cellulari.
Siconda, ritardà l'anziane
Perchè hà a funzione di scavenging radicali liberi, pò rallentà l'anziane.
Trè, impediscenu a carie dentale
Perchè u tè cuntene fluoru, pò fà chì i denti anu una forte resistenza à l'erosione àcida.Inoltre, ci sò ancu esperimenti clinichi chì i catechini ponu riduce significativamente a placca è rallentà a malatia periodontal.
Quartu, cambia a distribuzione di i microbi intestinali
I catechini ponu inibisce i batteri patogeni umani senza dannu à a ripruduzzione di i batteri benifichi, perchè anu a funzione di regulà l'intestini.
Cinque, effettu antibacterial
Pò inibisce i battìri chì causanu e malatie di a pelle umana, è hà un bonu effettu nantu à u trattamentu di eczema.
Sei, effettu deodorante
catechinapò caccià l'odore di metil mercaptan, cusì pò caccià l'alitu cattivu di i fumatori, è riduce l'odore di porcu, pollo è escrementi umani.
L'efficacità è u rolu di i catechini in altri aspetti: Ci sò ancu studii chì mostranu chì i catechini ponu ancu inibisce a pressione di sangue è u zuccheru in sangue, riduce u colesterolu in sangue è lipoproteini di bassa densità, è aumentanu a quantità di lipoproteini d'alta densità, anti-radiazione è ultraviolet. raghji, Anti-mutazione è altre funzioni.
Lettura estesa:Yunnan hande Biotechnology Co., Ltd. hà parechji anni di sperienza in l'estrazione di e piante. Pò esse persunalizatu secondu i bisogni di i clienti. Hà un ciculu brevi è un ciculu di consegna veloce. Hà furnitu servizii cumpleti di prudutti per parechji clienti per scuntrà i so diversi. bisogni è assicurà a qualità di u pruduttu delivery.Hande furnisce alta qualitàcatechine.Benvenuti à cuntattateci à 18187887160 (numeru WhatsApp).


Tempu di post: 13-ghjugnu-2022