L'applicazione di a melatonina in i prudutti di salute

A melatonina hè una hormona secreta da a glandula pineale di u cervellu, cunnisciuta ancu com'è melanina. A so secrezione hè influenzata da a luce, è a secrezione di melatonina hè più vigorosa in u corpu umanu di notte. A melatonina hè una sustanza naturali chì prumove u sonnu, chì pò regulà. u clock biologicu internu di u corpu è aiutanu à u corpu à pruduce boni effetti di sonnu. À u listessu tempu,melatoninapò ancu regulà u livellu di l'hormone di crescita in u corpu, chì aiuta à alleviate prublemi cum'è a depressione è l'ansietà. Sottu, fighjemu un ochju à l'applicazione di melatonina in i prudutti di salute.

L'applicazione di a melatonina in i prudutti di salute

L'applicazione di a melatonina in i prudutti di salute

A causa di i so diversi effetti boni, a melatonina hè diventata sempre più usata in i prudutti di salute in l'ultimi anni.

1.Promote u sonnu

L'applicazione più cumuna di a melatonina in i prudutti di salute hè di prumove u sonnu. A melatonina hè un pruduttu nutrizionale è di salute chì hè favuritu da parechje persone cù a privazione di u sonnu per via di a so capacità di regulà u clock biologicu internu di u corpu è aiutanu à u corpu à ottene un bonu sonnu. Certi studii anu dimustratu chì a melatonina pò riduce u tempu di sonnu, aumentà u tempu di sonnu, è migliurà a qualità di u sonnu, facendu più faciule per e persone per entre in un statu di sonnu profondu durante u sonnu, ottenendu l'effettu di rilassazione fisica è mentale.

2.Enhance resistenza

Melatoninahà ancu l'effettu di rinfurzà u sistema immune umanu. Puderà regulà a microbiota intestinale, regulà u sistema immune aghjustendu a microbiota intestinale, è migliurà u sistema immune di u corpu. Per quessa, certi prudutti di salute anu aghjustatu ancu melatonina per rinfurzà a resistenza di u corpu.

3.Relieve u stress

A melatonina pò regulà e sustanzi endocrini in u corpu umanu, riduce a risposta di u stress in u cervellu, è cusì ottene l'effettu di allevà u stress.Alcuni prudutti di salute anu aghjustatu melatonina per aiutà à e persone à alleviate megliu u stress fisicu è psicologicu.

4.Improve i prublemi di cura di l'anziani

Cù u prublema sempre più seriu di l'anzianu di a pupulazione, l'applicazione di melatonina in i prudutti di salute riceve ancu una attenzione crescente.Melatoninapò aiutà à e persone anziane à migliurà a qualità di u sonnu, alleviate certi sintomi depressivi, è aiutanu ancu à regulà l'equilibriu di u metabolismu in u corpu per prevene l'occurrence di malatie cardiovascular.

Spiegazione: L'efficacità potenziale è l'applicazioni citate in questu articulu sò tutte da a literatura publicamente dispunibule.


Tempu di Postu: Apr-21-2023