A macchina anti-cancer di Paclitaxel. Chì sapete ?

Paclitaxel hè una droga anti-cancer utilizata per trattà parechji tipi di cancro. Hè stata urigginariamente estratta da a cortezza di l'arburu di u tassu Pacificu (Taxus pacifica) è più tardi pruduciutu da metudi sintetici.Paclitaxelappartene à una classe di droghe chjamati stabilizzatori di microtubuli.

A macchina anti-cancer di Paclitaxel. Chì sapete ?

U mecanismu anti-cancer dipaclitaxelimplica parechji aspetti, cumpresi principalmente i seguenti:

1. Aumenta a stabilità di i microtubuli: Paclitaxel impedisce a stabilità dinamica normale di i microtubuli liendu à a tubulina, chì face parte di u citoscheletru. Questu causa chì i microtubuli ùn si rompenu è riorganizeghjanu, impediscenu a divisione cellulare è a crescita. una caratteristica chjave di u cancer, cusì inibisce a divisione cellulare stabilizzandu i microtubuli hè un mecanismu anticancro chjave di paclitaxel.

2.Arrestu di u ciculu cellulare: Paclitaxel pò ancu pruvucà l'arrestu di u ciculu cellulare, chì face chì e cellule di u cancer si stallanu in una fase specifica di u ciculu cellulare, di solitu mitosi. Questu aiuta ancu à rallentà a crescita è a divisione di e cellule cancerose.

3.Promuove l'apoptosi: Paclitaxel pò inibisce u sviluppu di u cancer inducendu e cellule di cancer dannatu o anormali per entra in apoptosi (morte di cellula programata). Questu hè un prucessu di morte di e cellule naturali chì aiuta à sguassà e cellule anormali.

4.Anti-angiogenesis:Paclitaxelpò ancu inibisce a furmazione di novi vasi sanguini intornu à e cellule di cancro, chì hè necessariu per a crescita è a diffusione di u tumore. Impedendu a furmazione di novi vasi sanguini, pò riduce u fornimentu di sangue à u tumore, limitendu cusì a crescita di tumore.

In generale, u paclitaxel hè una droga chì interferisce cù a crescita è a divisione di e cellule cancerose, chì agisce nantu à e cellule cancerose attraversu una varietà di miccanismi, è hè dunque largamente utilizata in parechji tipi di trattamentu di u cancer.

Nota: I benefici potenziali è l'applicazioni presentati in questu articulu sò derivati ​​da a literatura publicata.

Yunnan Hande Biotechnology Co., Ltd.has statu focu annantu à a produzzione dipaclitaxelper 26 anni, è hè un fabricatore indipendente di paclitaxel API di droga anti-cancro estratta da pianta appruvata da i Stati Uniti FDA, EDQM europeu, Australia TGA, China CFDA, India, Giappone è altre agenzie regulatori naziunali. Yunnan Hande paclitaxel, spot supply , vendita diretta di fabbrica, benvenutu à dumandà, 18187887160 (WhatsApp u listessu numeru)


Tempu di Postu: 11-Oct-2023