Paclitaxel, una droga naturale anti-cancer da Taxus chinensis

Paclitaxel hè una sustanza estratta da u tassu, chì pò efficacemente inibisce u cancro è hè una droga anticancro di stella largamente usata in u mondu. In l'anni 1960, i chimichi americani isolavanu taxol da a cortezza di u tassu Pacificu, una pianta Taxus.Dopu più di 20 anni di A ricerca clinica, a prima iniezione di paclitaxel "Taxol" hè stata lanciata in u 1992. Finu à avà,paclitaxelHè una di e droghe antitumorali botaniche cunnisciute cù una bona efficacia. Hà e caratteristiche di alta efficienza, bassa toxicità è spettru largu. Hà effetti terapeutichi evidenti nantu à u cancer d'ovariu, cancru di mama, melanoma malignu, cancru di pulmone, cancru di prostata, cervellu. cancru è cancru colorectal.

Paclitaxel

I risultati di l'esperimenti medichi mostranu chì, in u mumentu, l'acquistu diAPI paclitaxelprinciparmenti dipende di l'estrazzioni di piante Taxus chinensis è chimichi Semisynthesis.Circaturi scientificu cullizzioni di rami cultivati ​​artificialmente è foglie di Taxus chinensis chinensis, aduprà estrazzioni di solventi, estrazzioni di fase solida, estrazzioni di fluidu supercriticu, separazione di membrana, separazione cromatografica è altri metudi di separazione è estrazione per estratti precursori simili à a struttura di paclitaxel, cum'è bacatine III, 10 deacetyl bacatine III, etc., è dopu ottene droghe medicale paclitaxel in massa per mudificazione chimica di metudi di pruduzzioni di massa.

Sicondu i calculi di i scientisti, i malati di cancro anu bisognu di cunsumà più di 2 grammipaclitaxelin un cursu unicu di trattamentu.Queste tracce di paclitaxel anu da esse estratte da l'cortezza di 4-8 arburi salvatichi di Taxus chinensis chì anu cultivatu da più di 50 anni. Da una banda, Taxus chinensis è paclitaxel sò scarsi, è da l'altru. d'altra parte, ci hè una dumanda medica tamanta, chì porta à u prezzu altu di e materie prime Taxus chinensis per tuttu l'annu, è l'offerta ùn hè micca a dumanda.

Spiegazione: L'efficacità potenziale è l'applicazioni citate in questu articulu sò tutte da a literatura publicamente dispunibule.

Lettura estesa: Yunnan Hande Bio-tech hè principalmente impegnata in l'estrazione è u sviluppu di taxani. I so prudutti core sò Paclitaxel naturali, 10-DAB Semisynthesis Paclitaxel, 10-DABIII, docetaxel, cabataxel, etc. If you need to know about paclitaxel based. materie prime, per piacè sentite liberu di cuntattateci à.


Tempu di post: 14-ghjugnu-2023