Paclitaxel naturale VS Paclitaxel semi-sinteticu (I)

Medicazione di u dispusitivu

Paclitaxel, cum'è una droga anticancro, hè largamente utilizatu in diverse iniezioni è dispusitivi.

Hè principalmente fattu da estrazione naturali è sintesi.

Paclitaxel naturale VS Paclitaxel semi-sinteticu (I)

Siccomu a fonte vegetale di paclitaxel estratta naturalmente, Taxus Chinensis, hè relativamente scarsa è hà un ciculu di crescita longu, una serie di metudi di sintesi sò stati lentamente derivati ​​da paclitaxel per mezu di ricerca è esperimenti in u mondu, cumprese sintesi totale, semi-sintesi, è sintesi endofitica.

A causa di a longa strada di sintesi chimica, parechji passi di sintesi, è difficiuli di cuntrullà e cundizioni di reazione, u paclitaxel cumplettamente sintetizatu hà bisognu di utilizà reagenti chimichi più caru, è u rendiment hè ancu bassu, chì ùn hè micca adattatu per a produzzione di massa è a produzzione industriale in generale.

Dunque, a quantità relativamente grande di paclitaxel in u mercatu hè generalmente fatta da estrazione naturali di taxus cultivati ​​è metudi semi-sintetici.

Paclitaxel naturale versus paclitaxel semi-sinteticu

Parte 1: Prucessu di Pruduzzione

Paclitaxel naturale:

-Materia prima: Yew piantatu artificialmente

-Processu d'estrazione: materia prima + cromatografia in colonna + recristallizazione = pruduttu finitu

-Processu di estrazione: reazione fisica, senza prucessu di sintesi chimica

Paclitaxel semi-sinteticu:

-Materia prima: Yew piantatu artificialmente

-Processu di estrazione: materia prima + reazione di reagenti chimichi + cristallizazione cuncentrata + diverse reazzioni chimiche + ricristallizazione = pruduttu finitu

-Processu d'estrazione: reazzione chimica

In termini di tecnulugia, paclitaxel naturali hà passi di estrazione più simplici cumparatu cù paclitaxel semi-sinteticu è più vantaghji nantu à paclitaxel semi-sinteticu in termini di stabilità è sicurezza, mentri paclitaxel semi-sinteticu riduce u costu di u sviluppu di u produttu in termini di costu è materie prime. , è ancu migliurà certi prublemi causati da a scarsità di materie prime in u mercatu.

In cunfrontu cù i dui metudi di pruduzzione di paclitaxel, paclitaxel naturali hà una stabilità è una sicurezza megliu in i dispositi medichi, chì hè una ragione per chì a maiò parte di l'imprese di dispusitivi medichi in u mercatu utilizanu paclitaxel naturali cum'è materia prima.

Yunnan Hande Biotechnology Co., Ltd. hè stata impegnata in l'estrazione è u sviluppu di taxani per 30 anni, è i so prudutti core sò paclitaxel naturali, paclitaxel semi-sinteticu 10-DAB, 10-deacetilbaccatin III, docetaxel, cabazitaxel, ecc. più infurmazione nantu à l'API paclitaxel, per piacè cuntattateci !!! (Whatsapp/Wechat: +86 18187887160)


Tempu di Postu: 17-Jan-2023