Melatonina, trè cose chì ùn cunnosci micca

Quandu si tratta dimelatonina(MT), a ghjente pensa spessu à i supplementi dietetichi di marca XXX; A dosa di melatonina presa ogni volta, hè benefica?

In l'età di l'Internet, sti prublemi devenu esse insufficient.Un gran numaru di articuli è dati ponu esse recuperati in Internet, per chì a ghjente pò capisce assai l'origine, a funzione è l'efficacità di stu pruduttu.

Melatonina

Allora In seguitu, da a perspettiva di a produzzione, fighjemu trè cose chì ùn sapete micca di melatonina.

1.Produzzione di melatonina

Sapemu chì a melatonina pò esse in parechji posti, cum'è animali, piante, fungi, batteri, alghe, etc. Pudemu truvà l'esistenza di melatonina. In quantu à a sintesi dimelatoninaA maiò parte di i fabricatori sperimentaranu un pocu di lucidatura di dati sperimentali è continuanu à pruvà à pruduce un novu pruduttu. In più, diversi fabricatori utilizanu diversi metudi di sintesi è passi. fattori per a preparazione riescita di melatonina.

Per esempiu, in piridina, 5-methoxytryptamine hè trattatu cù l'anidride acètica à a temperatura di l'ambienti per ottene derivati ​​N,N-diacylated, chì sò poi cunvertiti in suluzione alkalina, cù un rendimentu di 80%.

In l'organisimi, u triptofanu hè prima presa da e cellule pineali da u sangue, è poi idrossilatu in a pusizione 5 per furmà 5-idrossitriptofanu sottu l'azzione di triptofan carbossilasi; 5-idrossitriptamina hè cunvertita in 5-idrossitriptamina da L-amminoacidi aromatici decarbossilasi;

La 5-idrossitriptamina viene convertita in N-acetil-5-idrotriptamina dalla 5-idrossitriptamina-N-acetiltransferasi; l'N-acetil-5-idrotriptamina viene convertita in 5-metossi-N-acetammide (melatonina MeI) per idrossilazione ossigeno metil transferasi, which hè a chjave per a sintesi MT.

Livelli 2.Different s'applicanu à diversi campi

Attualmente, a melatonina include principalmente qualità industriale, alimentaria è farmaceutica

Melatonina di qualità industriale: hè principalmente aduprata in l'industria, è i requisiti di produzzione ùn sò micca particularmente stretti;

Melatonina di qualità alimentaria: Hè principalmente aduprata in i prudutti di salute alimentaria. In termini di pruduzzione, tutti l'aspetti devenu esse strettamente richiesti è à standard;

Melatonina di qualità farmaceutica: Hè principarmenti aduprata in certi prudutti di salute è farmaceutici. Durante u prucessu di produzzione, rispetterà strettamente i standard naziunali è verificate currettamente se ogni articulu hè qualificatu.

3.As un fabricatore di prudutti di melatonina, chì pudemu furnisce i clienti?

1) Prudutti qualificati: cum'è cuntenutu qualificatu, teste microbiologiche qualificate, etc.

2) Rapportu Certificatu di Analisi (COA).

3) Documenti di registrazione pertinenti di u paese di destinazione di u cliente, cum'è u Drug Master File (DMF).

Yunnan Hande Bio-Tech s'impegna à pruduce è sviluppà prudutti cù alta specificazione è cuntenutu, è hà una alta reputazione in l'industria. A fabbrica furnisce direttamente 99% di qualità alimentaria + qualità farmaceutica.Melatoninaprudutti, chì hà parechji anni di vantaghji in a registrazione di documenti. Se avete bisognu di questu, per piacè cuntattateci direttamente! (Whatsapp/Wechat: +86 18187887160)


Tempu di Postu: Dec-23-2022