Melatonin Powder Cas 73-31-4 Factory

A melatonina hè una hormona secreta da a glàndula pineale è hà diversi effetti fisiologichi in u corpu umanu. In l'ultimi anni, cù l'approfondimentu di a ricerca nantu à a melatonina, a so applicazione in campi cum'è a medicina è i prudutti di salute hè diventata sempre più diffusa.

Melatonin Powder Cas 73-31-4 Factory

Polvere di melatoninahè principalmente utilizatu in campi cum'è a medicina è i prudutti di salute. In u campu di a medicina, a melatonina in polvere pò esse usata per trattà e malatie cum'è l'insomnia, a depressione è l'ansietà. A ricerca hà dimustratu chì a melatonina pò regulà u ritmu di u sonnu di u corpu umanu alleviate i prublemi di u sonnu cum'è l'insomnia. In più, a melatonina hà ancu effetti antioxidanti è regulatori immune, chì ponu prevene è trattà diverse malatie.

In u campu di i prudutti di salute,melatonina in polvereHè ancu largamente utilizatu. Pò esse usatu per fà diversi prudutti di salute, cum'è suluzione orale di melatonina, capsule di melatonina, etc. Questi prudutti sò tipicamente usati per regulà l'orologio biologicu di u corpu, migliurà a qualità di u sonnu, è alleviate i prublemi di stress è ansietà. L'ultimi anni, a dumanda di prudutti di salute di melatonina hè aumentata, è e prospettive di u mercatu sò assai larghe.

Hande BiologicuFabbrica di Polvere di Melatoninahè una impresa prufessiunale chì pruduce è vende melatonina in polvere. A fabbrica hà equipaghji di produzzione avanzati è tecnulugia, chì ponu assicurà l'alta purezza è a stabilità di i prudutti. suluzioni sicondu i bisogni di i clienti.


Tempu di Post: 29-May-2023