Quantu sapete di l'effetti di a melatonina?

A melatonina hè una hormona secreta da a glàndula pineale di u cervellu, chì ghjoca un rolu impurtante in a regulazione di l'orologio biologicu di u corpu è a qualità di u sonnu.melatonina, cumpresu cumu regula u sonnu, aumenta l'immunità, è hà effetti nantu à i sistemi cardiovascular, nervoso è digestivu.

Quantu sapete di l'effetti di a melatonina?

Prima, a melatonina hà un effettu significativu nantu à a regulazione di a qualità di u sonnu. Puderà aiutà u corpu umanu à accurtà u tempu per dorme è svegliate prima di dorme, riduce a probabilità di svegliate di notte, è approfondisce u sonnu. Questu hè perchè a melatonina pò aiutà à regulà. l'orologio biologicu di u corpu, mantenendu u ritmu di u sonnu coherente cù u ritmu circadianu naturali.

Siconda,melatoninaA ricerca hà ancu dimustratu chì a melatonina pò rinfurzà a funzione di u sistema immune umanu, rinfurzà a resistenza, è cusì impedisce l'occurrence di malatie.

In più,melatoninahà ancu un effettu regulatori nantu à a funzione di u sistema cardiovascular. A funzione di u sistema cardiovascular di u corpu umanu hà ritmi circadiani è staghjunali, è a melatonina pò regulà u ritmu circadianu di u corpu umanu, ghjucanu cusì un certu rolu in a regulazione di a funzione di u sistema cardiovascular. A melatonina aiuta à mantene a pressione sanguigna stabile è u ritmu di u core.

MelatoninaHà ancu un effettu regulatori nantu à a funzione di u sistema nervu cintrali. Pò regulà l'excitabilità di i neuroni cerebrali, aiutendu cusì à alleviate l'emozioni cum'è l'ansietà è a depressione, è migliurà u statu mentale.

Inoltre, a melatonina hà ancu un certu impattu nantu à u sistema digestivu. Pò regulà a peristalsi intestinale è a secrezione, aiutendu cusì à mantene a funzione intestinali normale.

Spiegazione: L'efficacità potenziale è l'applicazioni citate in questu articulu sò tutte da a literatura publicamente dispunibule.


Tempu di Postu: Aug-28-2023