Capacità di R&D Hande

Hande Ricerca è Sviluppu

Yunnan Hande Bio-Tech hè dotatu di una squadra prufessiunale di ricerca è sviluppu di produttu è tecnulugia, chì hè unu di i dipartimenti core di a cumpagnia, per fà esperimenti di ricerca è sviluppu nantu à novi prudutti è creà schemi di cuncepimentu sustantivi per a cumpagnia.

Capacità di R&D Hande

Da u disignu di u pianu di R&D di u produttu à l'esperimentu iniziale è infine u cumpletu di a R&D di u produttu, a nostra squadra di R&D hà realizatu una grande quantità di cullizzioni di dati per assicurà chì u pruduttu finali hà zero difetti, facennu preparazione per a pruduzzione di massa successiva.

Attualmente, u dipartimentu R & D di Hande hè dutatu di una squadra di quasi 20 persone. Sicondu i diversi campi di produttu, hè divisu in trè gruppi per fà ricerche è sperimentà diversi prudutti è ottene u prucessu di fabricazione di u produttu.

Durante u periodu di ricerca è sviluppu di u prugettu, a cumpagnia hà ancu applicatu successivamente per 20 brevetti, cumprese i brevetti di produzzione dipaclitaxel naturale,paclitaxe semi-sintetical,10-DAB,baicalin,panax quinquefolium saponins,panax notoginseng saponine, ecc.

Attualmente, Hande R&D hè dotatu di equipaghji è squadre prufessiunali per teste di piloti di R&D è piloti in scala, chì ponu ricerca è sviluppàmaterie prime cusmetichi, olii essenziali, è varii finipolveri estratti naturalmente.In u futuru, Hande hà ancu cuntinuà à sviluppà novi prudutti è ricerca in novi campi. Ùn esitate micca à cuntattateci per ogni mumentu s'ellu avete bisognu di produttu !!! (Whatsapp: +86 18187887160)


Tempu di Postu: Dec-01-2022