Funzione è efficacità di a coenzima Q10

Coenzima Q10 hè a guardia di l'energia di u core. Hè soprattuttu furnisce u putere per u core è hà a funzione di prevene l'aterosclerosi è l'antifatigue. Hè ancu un forte antioxidante, chì pò prutege e cellule da i danni radicali liberi. u rolu è l'efficacità dicoenzima Q10.

Funzione è efficacità di a coenzima Q10

Funzione è efficacità di a coenzima Q10

1 、 Aiutà à migliurà l'insufficienza cardiaca

A coenzima Q10 pò furnisce l'ossigenu abbastanza per u musculu di u cori è prumove a cuntrazione di u musculu di u cori, riducendu cusì a carica nantu à u core è migliurà a fallimentu cardiacu.

2 、 Anti-fatica

A coenzima Q10 pò prumove u metabolismu di e cellule miocardiche, cusì chì l'energia, u putere di u cervellu ghjucanu un rolu in l'antifatica.

3 、 Ritarda l'invechjamentu

A coenzima Q10 hà forti proprietà antioxidanti, chì ponu prutege a pelle è ghjucà un rolu à rallentà u prucessu di anziane.

Chì sò e sustanzi da quale hè estratta a Coenzima Q10?

Coenzima Q10hè estratta da i scarti di foglie di tabacco è poi sintetizzate incoenzima Q10.L'altru metudu hè a fermentazione microbiana, chì hè u metudu più sicuru è più avanzatu cù a più alta purità. A coenzima Q10 pò esse estratta da fermentazione microbica, sintesi chimica, cultura cellulare è estrazione biologica.

Nota: L'effetti potenziali è l'applicazioni descritti in questu articulu sò pigliati da a literatura publicata.

Yunnan Hande Biotechnology Co., Ltd furnisce servizii tecnichi per a trasfurmazioni persunalizati di estratti di piante. Cù parechji anni di sperienza in estratti di piante, facilità di produzzione perfette è squadra di pruduzzione sperimentata, Hande pò guarantisci l'autenticità di e materie prime Coenzima Q10 è a stabilità di u produttu. quality.We furnisce Coenzyme Q10 di alta qualità, benvenutu à cuntattateci.


Tempu di Postu: 12-Jan-2023