Funzione è applicazione di Mogroside Ⅴ

Mogroside Ⅴ hè u principale ingredientu efficace in Luo Han Guo, chì hè fattu da Luo Han Guo cum'è materia prima per l'estrazione di ebollizione, a cuncentrazione, l'asciugatura è altri prucessi.Mogroside Ⅴin frutti secchi hè 3.775-3.858%, chì hè un polveru giallu chjaru è hè facilmente solubile in acqua è dilute etanol. U cuntenutu di glycoside dolce di edulcoranti siraitia grosvenorii in u mercatu hè soprattuttu 20% -98%, è a dulcezza varieghja da 80. volte à 300 volte. Fighjemu un ochju à u rolu è l'applicazione di mogroside.

Funzione è Applicazione di Mogroside ⅴ

Mogroside Ⅴhà e seguenti funzioni è applicazioni:

1.Dulcificante:Mogroside Ⅴpò esse usatu cum'è edulcorante per l'alimentariu, a bevanda, u tabacco è altri prudutti, è pò rimpiazzà l'edulcorante tradiziunale di zuccaru.

2.Effettu antioxidante: Mogroside Ⅴ hà un certu effettu antioxidante, chì pò aiutà à rallentà l'anziane cellulare è prevene e malatie croniche.

3.Effettu ipoglicemicu: Mogroside Ⅴ pò prumove a secrezione di insuline, riduce u nivellu di zuccaru in sangue, è hà un certu effettu terapeuticu nantu à i malati di diabete.

4.Effettu di perdita di pisu:Mogroside Ⅴpò impedisce a sintesi è l'accumulazione di grassu è aiutanu à riduce u pesu è u cuntenutu di grassu.

Spiegazione: L'efficacità potenziale è l'applicazioni citate in questu articulu sò tutte da a literatura publicamente dispunibule.


Tempu di Post: 25-May-2023