Funzione è applicazione di ecdysterone in aquacultura

A fonte principale diecdysteroneHè a radica di a pianta di rugiada di perla. Hè una sustanza attiva chì pò prumove u metabolismu è a sintesi di prutezione di l'animali acquatici, rinfurzà a so capacità di adattà à l'ambiente, è pò prumove a crescita è u sviluppu di l'animali acquatici. Ecdysone hè largamente utilizatu. in l'aquacultura, ma u so usu hè sottumessu à e lege è regulamenti pertinenti per assicurà a sicurezza è a qualità di l'alimentariu.

Funzione è applicazione di ecdysterone in aquacultura

Funzione è applicazione diecdysteronein aquacultura

1, per prumove a sbucciatura puntuale di gamberetti, granchi, sguassate a barriera di sbucciatura, sguassate parassiti dannosi. ,ecdysone pò ancu caccià i parassiti dannosi, migliurà cusì l'efficienza di i prudutti d'acquacultura.

2, prumove u metabolismu è a sintesi di prutezione in u corpu, rinfurzà a capacità di adattà à l'ambiente. U tempu, l'ecdysone pò ancu aumentà significativamente a rata di guadagnu di pisu è riduce u coefficient d'alimentazione.

In a pruduzzione attuale, parechji agricultori anu aduttatuecdysteroneper migliurà u rendiment è i benefici ecunomichi di l'aquacultura. Per esempiu, in a cultura di i gamberetti bianchi sudamericani, l'aghjunzione di una quantità adatta di ecdysterone pò accurtà u ciculu di crescita di i gamberetti da circa 10 ghjorni, aumentendu significativamente u so rendimentu. L'animali d'allevamentu è e diverse fasi di crescita pò esse bisognu di una cunsiderazione specifica di u tipu è di a dosa di ecdysterone per esse usata per ottene u megliu risultati.

Nota: I benefici potenziali è l'applicazioni presentati in questu articulu sò derivati ​​da a literatura publicata.


Tempu di post: 20-sep-2023