Effetti di ecdysterone nantu à a crescita è u metabolismu di l'animali d'aquaculture

L'effetti di l'ecdysterone nantu à a crescita è u metabolismu di l'animali di l'aquacultura sò à doppia faccia. Da una parte, l'ecdysterone pò prumove u prucessu di mutazione di l'animali d'allevamentu, sguassate l'ostaculi di mutazione, caccià i parassiti dannosi, è cusì migliurà l'efficienza di l'allevamentu. d'altra parte,ecdysteronepò ancu prumove a sintesi di proteine ​​​​, rinfurzà a capacità di l'animali d'allevamentu di adattà à l'ambiente, è migliurà a rata di guadagnu di pesu è cunversione di l'alimentazione.

Effetti di ecdysterone nantu à a crescita è u metabolismu di l'animali d'aquaculture

In particulare,ecdysteronepò prumove a muda è a crescita di l'animali d'allevamentu regulendu u so sistema endocrino. In a cultura di gamberetti è granchi, l'aghjunzione di l'hormone di muta pò prumove a so muda, migliurà e specificazioni di i prudutti è l'efficienza di ripruduzzione. l'efficienza di l'acquacultura.

Inoltre, l'ecdysterone pò ancu prumove u livellu metabolicu di l'animali d'allevamentu, migliurà a vitezza di l'aumentu di pisu è a cunversione di l'alimentazione. cultura di tartaruga, ecdysterone pò prumove a so crescita, migliurà u rendiment riproduttivu è rinfurzà l'immunità.

Tuttavia, hè impurtante di nutà chì l'usu eccessivu o impropriu di ecdysterone pò avè un effettu negativu nantu à l'animali d'allevamentu. Per quessa, quandu si usa ecdysterone, a dosa è l'usu deve esse adattatu in modu adattatu secondu e diverse varietà di ripruduzzione è e cundizioni ambientali per assicurà un usu sicuru.

In riassuntu,ecdysteronehà un effettu bilaterale nantu à a crescita è u metabolismu di l'animali di l'aquacultura, chì ùn pò micca solu prumove a crescita è u metabolismu, ma ancu sguassate i parassiti dannosi è migliurà l'efficienza di ripruduzzione. per evitari effetti negativi nantu à l'animali cultivati.

Nota: I benefici potenziali è l'applicazioni presentati in questu articulu sò derivati ​​da a literatura publicata.

 


Tempu di Postu: Settembre-06-2023