Effetti di ecdysterone nantu à a cultura di granchi è gamberetti

L'ecdysterone ghjoca un rolu impurtante in l'agricoltura di i granchi è i granchi. L'ecdysterone hè un tipu d'hormone naturali chì pò prumove a sbucciatura di i gamberetti è i granchi.ecdysteroneponu prumove a so sbucciatura, cuntribuiscenu cusì à a crescita è u sviluppu è à ottene una crescita rapida.

Effetti di ecdysterone nantu à a cultura di granchi è gamberetti

Unu, ecdysterone è gamberetti è cunchiglia di granchiu

Ecdysteroneghjoca un rolu impurtante in a regulazione di a crescita di i granchi è di i gamberetti. I gamberetti è i granchi anu bisognu à passà parechji prucessi di mutazione per u crescita è u sviluppu, è a so dimensione è a forma cambianu dramaticamente dopu à ogni muda. , sguassate l'ostaculi di a sbucciatura, in modu chì i gamberetti è i granchi ponu scaccià e so cunchiglia à un tempu adattatu, per mantene a so crescita è u sviluppu normale.

Siconda, l'influenza di ecdysterone nantu à l'efficienza di l'acquacultura

In u prucessu di ripruduzzione, l'ecdysterone pò ancu caccià i parassiti dannosi nantu à i corpi di gamberetti è granchi, cum'è batteri è parassiti, per migliurà l'efficienza di l'acquacultura di i prudutti acquatici. tassu di sopravvivenza.

L'influenza diecdysteronenantu à u metabolismu è a sintesi di prutezione in u corpu

L'ecdysterone pò aumentà u livellu di u metabolismu di l'animali di l'aquacultura, chì permette à l'animali d'allevamentu di utilizà i nutrienti in l'alimentazione più efficacimente è aumentà a rata di guadagnu di pisu. a capacità di l'animali d'allevamentu per adattà à l'ambiente.

Nota: I benefici potenziali è l'applicazioni presentati in questu articulu sò derivati ​​da a literatura publicata.


Tempu di Postu: 22-Settembre-2023