Effetti è effetti di ecdysterone nantu à l'aquacultura

L'ecdysterone hè una sustanza bioattiva chì hà effetti impurtanti nantu à a crescita è l'immunità di l'animali acquatici.ecdysteronepò migliurà a rata di crescita, u tassu di sopravvivenza, a resistenza à e malatie è l'immunità di l'animali acquatici, è ottimisà a qualità di l'uggetti di ripruduzzione.

Effetti è effetti di ecdysterone nantu à aquaculture-1

In l'ultimi decennii, a ricerca è l'applicazione diecdysteronein l'aquacultura hà attiratu assai attenzione.Questa sustanza bioattiva pò regulà a crescita è u sviluppu di l'animali acquatici è a risposta di stress immune, per migliurà a crescita di a crescita è a resistenza à e malatie di l'animali acquatici. U scopu di stu documentu hè di scopra l'effetti. di ecdysterone nantu à l'aquacultura per furnisce un supportu teoricu è una guida pratica per u sviluppu durevule di l'industria aquacultura.

Attraversu a rivista è a valutazione di a literatura pertinente in casa è à l'esteru, stu documentu hà truvatu chì l'influenza di ecdysterone nantu à l'aquacultura hè principalmente riflessa in i seguenti aspetti:

1, migliurà a crescita di l'animali acquatici. Molti studii anu dimustratu chì l'aghjunzione di ecdysterone à l'alimentazione pò aumentà significativamente a crescita di l'animali acquatici.

2, migliurà a rata di sopravvivenza di l'animali acquatici.Ecdysteronepò rinfurzà a risposta di stress immune di l'animali acquatici, in modu chì ponu adattà megliu à u stress ambientale è à i microorganismi chì causanu e malatie.

3, rinfurzà a resistenza à e malatie di l'animali acquatici. Perchè l'ecdysterone pò migliurà a risposta di stress immune di l'animali acquatici, pò riduce u risicu di malatia.

Ottimisate a qualità di l'oggetti di ripruduzzione. In più di prumove a crescita è a sopravvivenza di l'animali acquatici, l'ecdysterone pò ancu ottimisà a qualità di l'ogetti di l'aquacultura.

In cunclusioni,ecdysteronehà un effettu pusitivu nantu à l'aquacultura.

Nota: I benefici potenziali è l'applicazioni presentati in questu articulu sò derivati ​​da a literatura publicata.


Tempu di post: 15-Sep-2023