Ecdysterone 98% Ingredienti cosmetichi

Ecdysterone hè un steroidu naturali chì appartene à a classa di phytosterone. A ricerca hà truvatu chì Cyanotis arachnoidea CB Clarke hè attualmente una di e piante medicinali cù i più alti livelli diecdysteronein natura.Cyanotis arachnoidea CB Clarke pò estrattà ecdysterone attivu, chì pò esse usatu cum'è a materia prima principale per a medicina, a medicina veterinaria, è i cusmetichi. Cum'è una materia prima cusmetica, l'ecdysterone hè una sustanza attiva altamente cuncentrata ottenuta per trattamentu speciale, cù un una cumpusizioni chimica unica, chì hè stata favurita da i principali pruduttori di cusmetichi in u paese è à l'internaziunale.

Ecdysone 98 Ingredienti cosmetichi

1 、 U rolu principali di ecdysterone in cusmetichi

1. Rimozione di rughe:Ecdysteronepò prumove a rinnuvamentu di e cellule di a pelle, accelerà l'eliminazione di e cellule anziane, è cusì riduce l'apparizione di e rughe.

2.Anti aging: ecdysterone pò prumove a produzzione di collagene è elastina, cusì rinfurzà l'elasticità è a strettezza di a pelle è rallentà u prucessu di invechjamentu di a pelle.

3. Miglioramentu di u tonu di a pelle: Ecdysterone pò prumove a rottura è u metabolismu di a melanina, riduce a pigmentazione è l'opacità, è rende u tonu di a pelle più uniforme è luminoso.

2 、 Specificazione di ecdysterone cum'è ingredientu cusmeticu

EcdysteroneHPLC≥98% polvere di cristallo, cosmeticu.

Attualmente, l'estrattu d'erba di rugiada hè stata utilizata in parechje cusmetichi di marche famose (Dior, Guerlain).

Spiegazione: L'efficacità potenziale è l'applicazioni citate in questu articulu sò tutte da a literatura publicamente dispunibule.


Tempu di post: 11-May-2023