A melatonina migliora veramente l'insomnia?

Cosa hè a melatonina?A melatonina, in fattu, hè una hormona amina prodotta da a glàndula pineale di u corpu.Dopu à l'età di 35 anni, a funzione glandular di u corpu diminuisce è a secrezione di melatonina diminuisce gradualmente, chì hè unu di i motivi principali per "insomnia in età avanzata".A melatonina pò esse usata per aiutà à dorme è trattà i disordini di u sonnu.Ricerche mediche recenti anu dimustratu chì a melatonina hà un effettu regulatori è ameliorativu nantu à l'insomnia, u sollievu di l'anzianu, u rinfurzà u sistema immune, l'antitumore è assai altri discomforts è cundizioni umani.

Melatonina

A melatonina pò veramente migliurà l'insomnia?Micca chì tipu d'insonnia,melatoninahè utile.

Ci hè parechje diverse cause di insomnia, è solu l'insomnia ligata à u sbilanciamentu di u ritmu circadianu (clock biologicu) travaglià cù melatonina.Per e persone sane chì ùn anu micca una carenza di melatonina è anu difficultà à dorme per l'ansietà, l'effettu propiu di a melatonina hè assai "debule".

Per quessa, a melatonina hè solu utile per i travagliadori chì travaglianu turni di ghjornu è di notte, e persone chì anu cambiatu i prugrammi di u sonnu, è e persone chì anu da esse jet-lagged.Pruvate di utilizà a melatonina per allargà u tempu di u sonnu tutale hè ancu assai inefficace.

Lettura estesa:Yunnan hande Biotechnology Co., Ltd. hà parechji anni di sperienza in l'estrazione di e piante. Pò esse persunalizatu secondu i bisogni di i clienti. Hà un ciculu brevi è un ciculu di consegna veloce. Hà furnitu servizii cumpleti di prudutti per parechji clienti per scuntrà i so diversi. bisogni è assicurà a qualità di u pruduttu delivery.Hande furnisce alta qualitàmelatoninamateria prima. Benvenuti à cuntattateci à 18187887160 (numeru WhatsApp).


Tempu di post: 22-Sep-2022