Sapete chì Ecdysterone hà un effettu Whitening?

Ecdysterone (20HE), cum'è un estratto di pianta naturale chì pò esse usatu in Medicina, Supplementi Dietetici, Cosmetici, è dopu avè l'effetti nantu à l'Industria di l'Agricoltura, cunnosci i so effetti principali?

Sapete chì Ecdysterone hà un effettu Whitening

Medicina: prumove a sintesi di collagene, anti-aritmia è anti-fatica.

Supplementu dieteticu: stimola a traduzzione è a migrazione di a crescita di prutezione in e cellule musculari.

Cosmetici: migliurà u metabolismu cellulare è l'attivazione, cù una bona esfoliazione, rimozione di lentiggini è effetti sbiancante.

Usu di l'animali: accurtà l'età di i vermi da seta, finisce bè, è prumove a filatura è u cocooning.

Attualmente, u più utilizatuecdysteronein u mercatu deve esse supplementi dietetichi. Tuttavia, l'applicazione pratica di ecdysterone in i cosmichi hà gradualmente aumentatu.Alcuni marchi famosi in u mondu studianu l'effettu sbiancante di ecdysone in i cosmichi, è volenu aduprà cum'è un additivu di sbiancante assai attivu. u megliu usu di questu per pruduce un pruduttu populari serà ancu u focu di a so ricerca.

Cum'è u fabricatore di a materia prima di ecdysone (estratta da l'erba di rugiada naturale), avemu ancu dumandatu recentemente à alcuni clienti chì anu compru 98%ecdysteroneda noi nantu à u so esperimentu è a ricerca di cusmetichi in u primu stadiu cù ecdysterone per telefonu. Hè gratificante chì certi dati mostranu chì l'effettu di ecdysterone nantu à u blanchimentu ùn hè micca menu di l'aspittatu.

Yunnan Hande Bio-Tech hà 30 anni di sperienza d'estrazione di piante. Pò esse persunalizatu secondu i bisogni di i clienti, cù un ciculu brevi è un ciclu di consegna veloce. Hà furnitu à parechji clienti servizii cumpleti di prudutti per risponde à e so diverse esigenze è assicurà a qualità di consegna di u produttu. .Hande furnisce alta qualitàecdysteronematerie prime. Benvenuti à cuntattateci à 18187887160 (WhatsApp).


Tempu di Postu: Feb-03-2023