A coenzima Q10 di a Cina hè stata presa, pò veramente prevene a miocardite?

U primu piccu di l'epidemie hè statu righjuntu u 16 di dicembre di u 2022, dopu chì l'epidemie hè stata liberalizzata, è dopu à u piccu, assai persone chì eranu stati infettati avianu sintomi cum'è strettezza di pettu è dolore di pettu, è i sperti individuali suggerenu chì a coenzima Q10 puderia esse supplementatu dopu a ricuperazione, cusì a coenzima Q10 hè stata sbattuta.L'attualecoenzima Q10hè chjapputu, pò veramente prevene a miocardite?L'articulu dopu avemu da piglià un ochju.

A coenzima Q10 di a Cina hè stata presa, pò veramente prevene a miocardite?

A prima onda di infezioni in Cina hè passata

U primu piccu di l'epidemie hè statu righjuntu u 16 di dicembre di u 2022, secondu l'annunziu di l'Uffiziu Cinese di Prevenzione è Controlu di l'Epidemie.Quasi tutte e regioni in Cina anu digià sperimentatu a "prima onda di nova infezione di a corona" è a maiò parte di e persone sò digià infettate è sò in a fase di ricuperazione finu à avà.

Parechje di quelli infettati anu soffrenu di strettezza di pettu, dolore di pettu, palpitazioni, debulezza, mancanza di respirazione, discomfort in u pettu, etc. Ricertamenti, certi esperti in Internet anu suggeritu chìcoenzima Q10pò esse supplementatu dopu a ricuperazione, cusì à un puntu, i preparati di coenzima Q10 eranu fora di stock in certi spazii, sia in farmacie in linea sia offline.

A coenzima Q10 hè stata chjappata

Un subdirector farmacista di un ospedale terziariu in Guangzhou hà dettu chìcoenzima Q10hè una coenzima solubile in grassu è una coenzima impurtante per e reazzioni biochimiche cellulari, un attivatore di a respirazione cellulare è u metabolismu cellulare, è un fornitore di energia per parechji organi impurtanti cum'è u cori, u fegatu è i rini, per quessa hè spessu chjamatu "coenzima Q10". .L'indicazione appruvata da l'Amministrazione Statale di Drug sò chì pò esse usata cum'è terapia adjuvant in u trattamentu cumpletu di miocarditis virali, insufficienza cardiaca cronica, hepatitis o cancer.

A terapia adjuvant chjamata hè una cumminazione di misure terapeutiche cumplementarii in più di u trattamentu standard, chì hè a ghiacciata nantu à a torta.In altri palori, Coenzyme Q10 ùn pò micca esse usatu solu per trattà a miocarditis virali è deve esse usatu in cumminazione cù e droghe terapèuti necessarii.Siconda, ancu s'è a Coenzima Q10 pò migliurà u suministru di l'ossigenu à e cellule di u musculu di u cori, ùn pò micca esse equiparatu cù a prevenzione di u sviluppu di miocarditis.

Cosa hè a coenzima Q10?

Coenzima Q10hè un compostu chì combina l'assistenza medica è nutrizionale, cù e funzioni di antioxidante, attivendu a respirazione cellulare è migliurà l'immunità umana, è hà un altu valore d'applicazione in parechji campi cum'è l'alimentariu, a medicina è a cusmetica.

In Cina, Coenzima Q10 hè una droga di prescription appruvata per u marketing da l'Amministrazione Statale di Drug.In altri palori, hà u "statu duale" di una droga è di un pruduttu di salute.

Nota: L'effetti potenziali è l'applicazioni descritti in questu articulu sò pigliati da a literatura publicata.

Yunnan Hande Biotechnology Co., Ltd furnisce servizii tecnichi per u trasfurmazioni persunalizati di estratti di piante. Cù parechji anni di sperienza in estratti di piante, facilità di produzzione perfette è squadra di pruduzzione sperimentata, Hande pò guarantisci l'autenticità diCoenzima Q10materie prime è a stabilità di a qualità di u produttu. Offriamu Coenzyme Q10 d'alta qualità, benvenuti à cuntattateci.


Tempu di Postu: 12-Jan-2023