Caratteristiche di paclitaxel ligatu à l'albumina, una droga anticancro

Paclitaxel hè un pruduttu naturali estratto da Taxus, chì agisce nantu à a tubulina per inibisce a mitosi di e cellule tumorali. Finu a ora, paclitaxel hè a droga naturali anti-cancer più eccellente chì hè stata trovata. bona efficacità clinica in u trattamentu di u cancro di u senu, u cancru di l'ovaru, u cancro di u pulmone micca di cellule chjuche, u cancru gastroesofageu è altri tumori.

Caratteristiche di l'albumina Paclitaxel, una droga anticancro

Perchè u paclitaxel tradiziunale hè assai lipofilu, è l'ingredientu attivu hè difficiuli di dissolve in acqua, etanolu anidru, oliu di ricinu poliossietilene, etc. sò usati in u prucessu di preparazione per aiutà à dissolve. Questi solventi organici sò faciuli di causà reazzioni allergii in i pazienti. è in i casi severi, u scossa anafilattica pò accade, chì mette in periculu a vita. L'incidenza di reazzione allergii hè altu cum'è 20% -40%. Per a prevenzione efficace, u pretrattamentu cù corticosteroidi è antihistaminici deve esse realizatu prima di l'amministrazione. Paclitaxel deve esse diluutu in grandi quantità prima di iniezione intravenosa, è u tempu di infusione deve esse mantinutu almenu 3 ore.

Per superà stu difettu, hè natu u paclitaxel ligatu à l'albumina. Paclitaxel ligatu à l'album combina paclitaxel idrofobicu cù l'albumina per furmà nanoparticelle cù una dimensione di particella di circa 130 nm utilizendu nanotecnologia unica. l'albumina per rende u paclitaxel più distribuitu in i tessuti tumorali è ghjunghje à una cuncentrazione più altu in e cellule tumorali; Evita l'usu di etanolu anidru, oliu di ricino poliossietilene è altri dissolventi, riduce assai l'occurrence di reazzioni allergii, è ùn hè micca bisognu di pretrattamentu anti-allergicu prima di l'usu. ,È ùn hà micca bisognu di usà un dispositivu di infuzione speciale. L'infuzione pò esse cumpletata in una meza ora. Realmente ottene un altu effettu curativu è una bassa toxicità.

Nota: L'efficacità potenziale è l'applicazioni introdutte in questu articulu sò tutte da a literatura publicata.

Yunnan Hande Biotechnology Co., Ltd hè stata specializata in a produzzione diAPI paclitaxelper più di 20 anni, è hè unu di i pruduttori indipindenti di u mondu di paclitaxel API, una droga anti-cancro derivata da a pianta, appruvata da a FDA di i Stati Uniti, EDQM europeu, TGA australianu, CFDA cinese, India, Giappone è altre agenzie regulatori naziunali. .Hande pò furnisce micca solu di alta qualitàmaterie prime paclitaxel,ma ancu servizii di aghjurnamentu tecnicu in relazione à a formulazione di paclitaxel.


Tempu di Postu: Dec-21-2022