Caratteristiche di paclitaxel ligatu à l'albumina

Paclitaxel hè una nova droga anti-microtubuli, chì hè largamente usata in u trattamentu clinicu di u cancro di l'ovaru, cancru di mama, cancro di pulmone, tumuri di a testa è di u collu, cancru esofagicu, cancru gastricu è sarcoma di i tessuti molli. attraversu l'esplorazione cuntinua di taxani è a migliione cuntinua di a tecnulugia di preparazione.

Caratteristiche di paclitaxel ligatu à l'albumina

Paclitaxel legatu à l'albumina: nanoparticelle fatte di paclitaxel è albumina di siero umanu da a tecnulugia di vibrazione à alta pressione, una molecula di albumina è sette molécule di paclitaxel sò cumminate, è u rolu di u receptore di l'albumina Gp60 nantu à a membrana cellulare è l'albume secretoria acida ricca di cisteina ( SPARC) in u tissutu tumorale hè adupratu per prumove a droga per entra in e cellule tumorali è aumentà l'effettu di a chimioterapia.

1, Sicurezza

Paclitaxel ligatu à l'albumina: ùn hè micca necessariu oliu di ricinu poliossietile cosolvente, chì pò aumentà in modu sicuru a dosa di paclitaxel, accurtà u tempu di infusione, è ùn hè micca necessariu pretrattamentu.

2 、 Pretrattamentu

Paclitaxel ligatu à l'albumina ùn hà micca bisognu di pretrattamentu per prevene a reazione allergique prima di l'amministrazione.

3, reazioni avverse

Paclitaxel è liposomi paclitaxel legati à l'albumina: A causa di a migliione di a tecnulugia di preparazione, ùn ci hè bisognu di aghjunghje eccipienti cum'è l'oliu di ricino poliossietile, u polisorbato 80, l'etanol assolutu, etc., è a sicurezza di a droga hè stata assai migliorata.

4, Indicazioni

Paclitaxel ligatu à l'albumina: a letteratura pertinenti riporta chì u so regime unicu di droga è cumminazione hè una opzione di trattamentu per u cancer di mama avanzatu refrattariu chì avanza rapidamente o falla in u trattamentu multilinea. Mostra ancu una certa efficacità per u paclitaxel è u cancer avanzatu di senu triplu negativu chì sò stati. trattatu prima cù paclitaxel, è l'effetti secundari sò tolerate.

Nota: L'efficacità potenziale è l'applicazioni introdutte in questu articulu sò tutte da a literatura publicata.

Yunnan Hande Biotechnology Co., Ltd hè stata specializata in a produzzione diAPI paclitaxelper più di 20 anni, è hè unu di i pruduttori indipindenti di u mondu di paclitaxel API, una droga anti-cancro derivata da a pianta, appruvata da a FDA di i Stati Uniti, EDQM europeu, TGA australianu, CFDA cinese, India, Giappone è altre agenzie regulatori naziunali. .Hande pò furnisce micca solu di alta qualitàmaterie prime paclitaxel,ma ancu servizii di aghjurnamentu tecnicu in relazione à a formulazione di paclitaxel.


Tempu di Postu: Dec-29-2022