Caratteristiche è Applicazioni di Steviosides

Steviosides sò un novu tipu di edulcoranti naturali estratti da a pianta erbacea Stevia in a famiglia di composti. Hà e caratteristiche di alta dolcezza è energia di calore bassa, cù una dolcezza 200 à 500 volte quella di u saccharose è un valore caloricu solu 1/300 di saccharose.Un gran numaru di esperimenti di droga anu dimustratu chìsteviosideùn hà micca effetti secundari, nè carcinogenu, è hè sicuru per manghjà. U cunsumu regulare pò prevene l'ipertensione, a diabetes, l'obesità, a malatia di u cori, a carie dentale è altre malatie, è hè un edulcorante ideale per rimpiazzà a saccarosia. Fighjemu un ochju à e caratteristiche è applicazioni di stevia glycosides in u testu dopu.

Caratteristiche è Applicazioni di Steviosides

1, caratteristiche diSteviosides

1.High security.It hè stata cunsumata per cintunari d'anni è ùn hè micca statu infurmatu per avè qualchì effetti tossichi.

2.Bassu valore caloricu. Hè adupratu per fà cibu è bevande à pocu calori, è hè assai adattatu per i malati cù diabete, obesità è aterosclerose.

3.Steviosides sò facilmente solubili in acqua è alcolu, è quandu si mischianu cù saccarosi, fructose, zuccheri isomerizzati, etc., u so gustu hè megliu.

4.Steviosides sò sustanzi non fermentative cù pruprietà stabile è ùn sò micca facilmente muffa. Ùn cambianu micca durante a produzzione di cibo, bevande, è sò ancu faciuli di guardà è di trasportu. U cunsumu longu ùn pruvucarà carie dentale.

5.Steviosides gustu cum'è saccarosi è anu caratteristiche fresche è dolci uniche. Pò esse usatu per fà cibi aromatizzati, caramelle, etc. Pò esse ancu usatu cum'è agenti di currezzione di sapori per suppressione l'odore è l'odore peculiar di certi alimenti è droghe, rimpiazzà. saccarosi per l'usu in farmaceutica, pruduzzione di sciroppi, granuli, è pilule. Pò esse ancu usatu per cundimenti, prudutti di verdura marinata, dentifrici, cosmetichi è sigarette.

6.Economically, u costu di usu stevia glycosides hè solu 30-40% di saccarosi.

2, Applicazione diSteviosides

Steviosidespò esse largamente utilizatu in industrii cum'è l'alimentu, e bevande, i farmaceutici, i chimichi di ogni ghjornu, a birra, i cosmetichi, etc., è ponu salvà u 70% di i costi cumparatu cù l'usu di saccarosi. è senza odore, facennu una nova fonte di zuccaru promettente per u sviluppu. Stevioside hè un edulcorante naturali bassu calori chì hè statu scupertu in u mondu sanu è appruvatu per l'usu da u Ministeru di a Salute è u Ministeru di l'Industria Ligera di Cina, chì hè u più vicinu à u gustu. di saccarosi. Hè u terzu sustitutu naturali di zuccaru cù valore di sviluppu è prumuzione di a salute, dopu à a canna di zuccheru è u zuccheru di barbabietola, è hè cunnisciutu internaziunale cum'è "a terza fonte di zuccheru di u mondu".


Tempu di Post: 30-May-2023