Applicazione di ecdysterone in a cultura di gamberetti è granchi

Ecdysterone pò prumove a maturità sessuale di gamberetti è granchi, migliurà l'efficienza riproduttiva, aumentà a quantità di ripruduzzione di l'animali, è cresce u rendimentu di l'animali. avemu da piglià un ochju à l 'applicazzioni diecdysteronein l'industria di l'allevamentu di gamberetti è granchi.

Applicazione di ecdysterone in a cultura di gamberetti è granchi

Applicazione diecdysteronein a cultura di gamberetti è granchi

1, in l'industria di l'allevamentu di gamberetti è granchi, l'ecdysterone hè stata largamente usata per migliurà l'effettu di ripruduzzione è migliurà i benefici ecunomichi. Per via di l'usu propiu di ecdysterone, l'agricultori ponu:

2, prumove a crescita di gamberetti è granchi: aghjustendu una quantità adatta di l'hormone di mutazione, pudete stimulà i gamberetti è i granchi à realizà una muda frequente, prumove cusì a so crescita. prumove a proliferazione cellulare.

3, migliurà l'immunità di i gamberetti è i granchi: l'hormone di multing pò stimulà a proliferazione è l'attivazione di e cellule immunitarie, migliurà cusì l'immunità di i gamberetti è i granchi.

4, migliurà a prestazione riproduttiva di gamberetti è granchi: attraversu l'usu raziunale di l'hormone di mutazione, pò migliurà a prestazione riproduttiva di gamberetti è granchi, aumentà a frequenza è u numeru riproduttivu. Questu aiuta à aumentà a pruduzzione di l'acquacultura è l'efficienza economica.

Ecdysteronehà un valore d'applicazione impurtante in a cultura di gamberetti è granchi. Per via di l'usu raziunale di ecdysterone, pò prumove a crescita di gamberetti è granchi, rinfurzà a so immunità è migliurà a so prestazione riproduttiva. Questi vantaghji sò utili per migliurà l'effettu di ripruduzzione è u beneficu economicu. Quandu si usa l'ecdysterone, l'attenzione deve esse pagata à dosi ragiunate è aduprà per evità pussibuli effetti secundari. Studi futuri duveranu scopre più u miccanisimu di ecdysterone è a so megliu applicazione in l'acquacultura di gamberetti è granchi, in modu di furnisce una basa scientifica per migliurà u livellu di sviluppu di ecdysterone. acquacultura.

Nota: I benefici potenziali è l'applicazioni presentati in questu articulu sò derivati ​​da a literatura publicata.


Tempu di Postu: Nov-08-2023