Applicazione di ecdysterone in l'agricultura aquacultura

L'ecdysterone hè una sustanza attiva estratta da a radica di Cyanotis arachnoidea CBClarke. Sicondu a purità differente, pò esse divisa in polvere cristallina bianca, grisa, gialla o marrone chiaru. prumove u cocooning; In l'industria di l'acquacultura, i gamberoni è i granchi sò ancu assai usati.Ecdysteroneghjoca un rolu chjave in a crescita di l'insetti, u sviluppu, l'espansione di e cellule è l'apoptosi, è regula a mudificazione è a metamorfosi regulendu l'espressione genica.

Applicazione di ecdysterone in l'agricultura aquacultura

1 、 Applicazione di ecdysterone in l'agricultura aquacultura

1.Breeding applicazione

In sericultura, hè aduprata per accurtà l'età di i vermi di seta, rende i clusters puliti, è prumove a filatura è u cocooning; L'ecdysterone hè una sustanza necessaria per a crescita, u sviluppu, u sgusciamentu è a metamorfosi di i crostacei acquatici, gamberetti è granchi, è hè a materia prima principale. Materiale di "hormone di sgusciatura"; Stu pruduttu hè applicabile à l'allevamentu artificiale di gamberetti, granchi è altri crustacei acquatici è insetti di terra. Dopu avè aghjustatu stu pruduttu, i gamberetti è i granchi ponu esse sgusciati senza sgusciate, prumove a consistenza di i sgusciate di gamberetti è granchi, evitendu in modu efficace di tumbà l'altri trà l'individui, è migliurà significativamente a rata di sopravvivenza di l'allevamentu è e specificazioni di i prudutti.

2.Applicazioni agriculi

Ecdysteronepò prumove a mudificazione è a metamorfosi di l'insetti. L'ecdysterone di alta dose pò disturbà u prucessu metabolicu normale in l'insetti, facennu l'insetti mud o metamorfosi prima è diventanu micro adulti o individui deformati. morte in casi severi.

2 、 Specificazione di ecdysterone in aquaculture

EcdysteroneHPLC≥50%, aquacultura.

Nota: L'efficacità potenziale è l'applicazioni introdutte in questu articulu sò tutte da a literatura publicata.

Lettura estesa:Hande hà parechji anni di sperienza in l'estrazione di e piante. Pò esse persunalizatu secondu i bisogni di u cliente, u ciculu curtu è u ciclu di consegna veloce. Hà furnitu servizii cumpleti di prudutti per parechji clienti per risponde à e so diverse esigenze è assicurà a qualità di a consegna di u produttu. furnisce alta qualitàEcdysterone(Cyanotis Arachnoidea). Benvenuti à cuntattateci à 18187887160 (numeru WhatsApp).


Tempu di Postu: Nov-30-2022